۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۶۶۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۷ - ۲۵-۰۲-۱۴۰۳
کد ۹۶۶۴۱۸
انتشار: ۱۴:۴۷ - ۲۵-۰۲-۱۴۰۳

چگونه یارانه خود را تفکیک کنیم؟

چگونه یارانه خود را تفکیک کنیم؟
سید نصرالدین صالحی با اشاره به موضوع تفکیک یارانه‌ های خانوار، اظهار کرد: متولی این امر وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی است، آن‌چه در این خصوص به مجموعه دادگستری ارتباط پیدا می‌کند، بحث مهجورین و زوجینی است که اختلافات آن‌ها موجب صدور حکم طلاق می‌شود.

 موضوع تفکیک و جداسازی یارانه‌ها، همواره مورد سوال قشر زیادی از مردم است، بسیاری از مردم نمی‌دانند برای تفکیک یارانه خود باید به چه ارگانی مراجعه و یا چه اقدامی انجام دهند.

به گزارش ایسنا؛ سید نصرالدین صالحی ۲۵ اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با اشاره به موضوع تفکیک یارانه‌های خانوار، اظهار کرد: متولی این امر وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی است، آن‌چه در این خصوص به مجموعه دادگستری ارتباط پیدا می‌کند، بحث مهجورین و زوجینی است که اختلافات آن‌ها موجب صدور حکم طلاق می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری افزود: در این موارد دادگستری با صدور گواهی و دادنامه به فرمانداری شهرستان، تفیکیک یارانه را اعلام می‌دارد و مابقی موارد به وزارت کشور و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مربوط است.

در ادامه محسن مولوی- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص مسئله تفکیک یارانه‌ها، اظهار کرد: اگر موضوع تفکیک یارانه در خصوص قیومیت، حضانت و کفالت باشد، متقاضیان باید از طریق فرمانداری به دفاتر خدمات الکترونیک نیروی انتظامی مراجعه کنند.

مولوی بیان کرد: افراد مجرد اگر به صورت مستقل زندگی می‌کنند، باید با داشتن مدارک به فرمانداری و دفاتر خدمات الکترونیک نیروی انتظامی برای جداسازی یارانه خود اقدام کنند.

برچسب ها: یارانه ، تفکیک
ارسال به دوستان
انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید احتمال وقوع سیلاب در ۵ استان شهادت عضو کتائب حزب‌الله عراق در سوریه ساخت مجسمه رئیسی در اهواز خبرساز شد (+عکس) راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان کشف یک گروه خونی جدید بعد از ۵۰ سال انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود