۰۵ آبان ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۶۷۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۶ - ۲۱-۰۳-۱۴۰۳
کد ۹۶۷۶۹۸
انتشار: ۱۴:۲۶ - ۲۱-۰۳-۱۴۰۳

اگر در هواپیما گوشی را روی حالت پرواز قرار ندهیم، چه می شود؟ (فیلم)

اگر در هواپیما گوشی را روی حالت پرواز قرار ندهیم، چه می شود؟ (فیلم)
اگر در هواپیما گوشی را روی حالت پرواز قرار ندهیم، چه می شود؟ امواج تولید شده از گوشی ها در ارتفاع زیاد می‌تواند مانند یک جمر رادیویی عمل کرده به تداخل امواج منجر شود.

 

قرار دادن گوشی در حالت پرواز یا خاموش کردن آن در هواپیما مسئله مهمی است و می‌تواند باعث تداخل امواج و ایجاد دردسرهای احتمالی برای خلبان و سرنشینان شود.

به گزارش عصرایران به نقل از تد، امواج رادیویی سراسر کره زمین را فرا گرفته اند و سیگنال‌های حاصل از آنها بسیار قدرتمند است.

هواپیما با سرعت زیادی در آسمان حرکت می‌کند و گوشی ها در این ارتفاع امواج رادیویی بلندتری برای ارتباط با دکل‌های مخابراتی روی زمین ارسال می کنند.

امواج تولید شده از گوشی ها در ارتفاع زیاد می‌تواند مانند یک جمر رادیویی عمل کرده به تداخل امواج منجر شود.

جزئیات بیشتر را در جزئیات گزارش ببینید.

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران 👇👇👇 کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos
ارسال به دوستان
خلاقیت در ساخت یک کاردستی با میوه کاج (فیلم) توصیه برای افراد دیابتی، خوردن آب گرم است (فیلم) تحلیلگر الجزیره: معلوم شد توان نیروی هوایی اسرائیل فقط به چادر آوارگان، بیمارستان‌ها و خانه مردم بی‌پناه می‌رسد (فیلم) هلند: زندان ها را می بندیم چون زندانی نداریم/ تبدیل زندان ها به مراکز تفریحی و فرهنگی (فیلم) اسامی شهدای حمله دیشب اسرائیل اعلام شد (فیلم) دستور پخت حرفه‌ای یک میان‌وعده با کدوتنبل به سبک آمریکایی (فیلم) مقایسه تصویری حملات ایران و اسرائیل (فیلم) لحظه هولناک زیر گرفتن عابرین پیاده توسط راننده زن (فیلم) ماجرای حمله دیشب اسرائیل و واکنش صفحات مجازی کاربران (فیلم) انتشار اطلاعیه قرارگاه پدافند هوایی کشور (فیلم) میزان مصرف گاز در ۵ سال اخیر شکسته شد (فیلم) سرقت عجیب کلید خودرو توسط کلاغ (فیلم) میزان نیاز روزانه بدن به لبنیات چقدر است؟ (فیلم) بازتاب شوخی مردم ایران با حمله اسرائیل در شبکه های اجتماعی اسرائیل: ایرانی ها پاسخ اسرائیل را جست و جو می کنند! یکی از کوتاه‌ترین باند‌های پرواز دنیا در آلپ فرانسه (فیلم)