۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۶۸۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۱ - ۳۱-۰۲-۱۴۰۳
کد ۹۶۸۱۰۷
انتشار: ۱۷:۳۱ - ۳۱-۰۲-۱۴۰۳

پلیس آگاهی فراجا: کشف بیش از یک میلیون قلم اموال مسروقه و استرداد آن به مالباختگان

پلیس آگاهی فراجا: کشف بیش از یک میلیون قلم اموال مسروقه و استرداد آن به مالباختگان
سرهنگ محمدرضا اکبری در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ به دنبال ابلاغ دستورالعمل شناسایی و دستگیری مالخران اموال مسروقه در کشور در طول سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۵۸ هزار سارق و همچنین شش هزار و ۸۵۱ نفر مالخر دستگیر شدند.

معاون مبازه با سرقت پلیس آگاهی فراجا از کشف بیش از یک میلیون قلم اموال مسروقه و استرداد آن به مالباختگان خبرداد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ محمدرضا اکبری در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ به دنبال ابلاغ دستورالعمل شناسایی و دستگیری مالخران اموال مسروقه در کشور در طول سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۵۸ هزار سارق و همچنین شش هزار و ۸۵۱ نفر مالخر دستگیر شدند.

وی افزود: با تلاش شبانه روزی و اقدامات موثر کارآگاهان مبارزه با سرقت بیش از یک میلیون و ۱۰۲ هزار قلم انواع اموال مسروقه کشف و تعداد یک میلیون و ۱۰۰ هزار قلم نیز از این اموال به مالباختگان استرداد شده است.

معاون مبازه با سرقت پلیس آگاهی فراجا ادامه داد: رصد روزانه فضای مجازی و شناسایی سارقان و مالخرانی که اقدام به خرید و فروش اموال مسروقه می‌کنند از جمله اولویت های مهمی است که در سال جاری اجرا می‌شود. از دیگر اولویت های مهم همچون سال‌های قبل در این خصوص طرح‌های شناسایی و دستگیری مالخران اموال مسروقه است که با توجه به جغرافیای جرم در استان‌های هدف تدوین شده و اجرای آن همچنان مستمر و با جدیت ادامه دارد.

اکبری تصریح کرد: کنترل مالخران حرفه‌ای و رها شده از زندان، تشکیل بانک اطلاعاتی مالخران حرفه‌ای، برگزاری نشست تخصصی با قوه قضائیه درخصوص مقابله جدی و بی‌امان با مالخران اموال مسروقه و... از جمله برنامه‌های مهم معاونت مبارزه با سرقت پلیس آگاهی در این رابطه است.

برچسب ها: مالباختگان ، سرقت
ارسال به دوستان
تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید احتمال وقوع سیلاب در ۵ استان شهادت عضو کتائب حزب‌الله عراق در سوریه راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان