۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۶۸۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۴ - ۰۱-۰۳-۱۴۰۳
کد ۹۶۸۲۹۸
انتشار: ۱۳:۱۴ - ۰۱-۰۳-۱۴۰۳

ساخت سریالی جدید به نام «آخرین شاه» درباره حکومت محمدرضا شاه پهلوی در نتفلیکس

ساخت سریالی جدید به نام «آخرین شاه» درباره حکومت محمدرضا شاه پهلوی در نتفلیکس
وقایع این سریال در طول ۴ دهه جریان دارد و داستان آن از زمان جنگ جهانی دوم، یعنی زمانیکه وی به حکومت رسید آغاز و تا زمان انقلاب اسلامی ایران در سال ۵۷ و تسخیر سفارت آمریکا در تهران روایت می‌شود.

ساخت سریالی درام همانند The Crown (اثر نتفلیکس درباره ملکه ویکتوریا) این‌ بار حول محور ایران در خصوص حکومت محمدرضا پهلوی با عنوان آخرین شاه (The Last Shah) توسط همین شبکه تایید شده است.

ساخت سریالی جدید به نام «آخرین شاه» درباره حکومت محمدرضا شاه پهلوی در نتفلیکس

به گزارش برترین ها، وقایع این سریال در طول ۴ دهه جریان دارد و داستان آن از زمان جنگ جهانی دوم، یعنی زمانیکه وی به حکومت رسید آغاز و تا زمان انقلاب اسلامی ایران در سال ۵۷ و تسخیر سفارت آمریکا در تهران روایت می‌شود.

موری رزمارین اپیزود پایلوت را قلم می‌زند و علاوه بر آن از نویسندگان، کارگردانان و تهیه‌کنندگان این سریال خواهد بود.

برچسب ها: سریال ، آخرین شاه
ارسال به دوستان
وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته مصرف چه مقدار قهوه خطر ابتلا به برخی بیماری‌ها را کاهش می‌دهد؟