۲۲ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۶
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۶۹۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۴ - ۰۷-۰۳-۱۴۰۳
کد ۹۶۹۷۳۲
انتشار: ۰۸:۰۴ - ۰۷-۰۳-۱۴۰۳

کیهان : دینداری به معنای التزام عملی به همه احکام دین نیست

کیهان : دینداری به معنای التزام عملی به همه احکام دین نیست
آمارهای حدودا ۸۵ درصدی این پیمایش حکایت از دینداری و التزام قوی توکل به خدا و تقید بالای ایرانیان به معاد دارد و نشان می‌دهد هموطنان ایرانی کماکان دین دارند.
روزنامه کیهان با اشاره به یک پیمایش که از انتشار متن آن خودداری کرده، تعریفی متفاوت از دینداری ارائه کرد.
 
این روزنامه نوشت: انتشار نتایج آخرین پیمایش ملی وضعیت دینداری در ایران (پیمایش چهارم و منتشره در سال ۲۰۲۴) به مذاق دشمنان دین‌ستیز ایران خوش نیامده چرا که آمارهای حدودا ۸۵ درصدی این پیمایش حکایت از التزام قوی توکل به خدا و تقید بالای ایرانیان به معاد دارد و نشان می‌دهد هموطنان ایرانی کماکان دیندارند. اگرچه دینداری لزوما مساوی با التزام عملی شهروندان به همه احکام دین نیست.
برچسب ها: دینداری ، کیهان
ارسال به دوستان
میامی، خانه جدید خانواده مسی: همسر لئو از سازگاری سریع با محیط جدید می‌گوید فرمانده هوافضای سپاه: با چشمانی باز مراقبیم تا در صورت هرگونه خطا، پاسخی پشیمان‌ کننده به دشمن بدهیم طارمی: به دنبال جبران باخت به قطر هستیم/ سلب میزبانی انگیزه ما را بیشتر کرده است استایل عجیب ماشاریپوف؛ ستاره استقلال با دمپایی و لباس محلی ازبک‌ها در تمرین تیم ملی! (+عکس) آمریکا آتشبارهای پدافند هوایی به اسرائیل ارسال می‌کند کاراته ایران درخشید؛ نایب قهرمانی دختران در رقابت‌های جهانی آمار جالب از تقابل ایران و قطر؛ برتری قاطع گلزنان ایرانی بیرانوند در آستانه تاریخ‌سازی؛ یک قدم تا شکستن رکورد بازی‌های ملی دعوای مکرون با شهردار رم برای ماندن امیلی در پاریس یا رفتن به رم یونیفل: نیروهای اسرائیلی به زور وارد پایگاه ما شدند اسرائیل ۷ اکتبر را عزای عمومی اعلام می‌کند راز موفقیت داوودا؛ از شکست در آرنولد کلاسیک تا قهرمانی در مستر المپیا عراقچی بغداد را به مقصد عمان ترک کرد یک مقام روس خطاب به بایدن: عامل ترور ترامپ در میان شما است؛ به ایران اتهام نزنید جنگ روایت‌ها در پرونده بیرانوند؛ پرسپولیس به دنبال تشدید مجازات