۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۷۰۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۶ - ۰۹-۰۳-۱۴۰۳
کد ۹۷۰۶۱۸
انتشار: ۲۰:۴۶ - ۰۹-۰۳-۱۴۰۳

استقبال بی‌نظیر هواداران پرسپولیس؛ بلیت جایگاه زنان در یک چشم به هم زدن فروخته شد!

استقبال بی‌نظیر هواداران پرسپولیس؛ بلیت جایگاه زنان در یک چشم به هم زدن فروخته شد!
هواداران پرسپولیس بار دیگر شور و اشتیاق خود را به نمایش گذاشتند و در عرض تنها چند ساعت، تمام بلیت‌های جایگاه زنان برای بازی این تیم مقابل مس رفسنجان را به فروش رساندند.

باشگاه پرسپولیس به سرعت موفق شد بلیت جایگاه زنان را به فروش برساند.

به گزارش "ورزش سه"، تنها ساعتی بعد از شروع بلیت فروشی بازی پرسپولیس - مس رفسنجان که احتمال دارد جشن قهرمانی سرخپوشان در پایان این بازی برگزار شود، بلیت جایگاه زنان به فروش رسید.

باشگاه پرسپولیس برای جایگاه بانوان این بازی اجازه فروش حدود هزار بلیت را دارد و نکته جالب اینکه تمام بلیت‌ها از سوی دارندگان کارت هواداری خریداری شد تا آنها 24 ساعت زودتر از فروش عادی بلیت، جایگاه را پر کنند.

همچنین برای روبروی جایگاه نیز تنها 600 بلیت باقی مانده و احتمالا تا ساعات آینده هواداران پرسپولیس این قسمت ورزشگاه را نیز به خود اختصاص خواهند داد.

از سایر جایگاه‌ها در مجموع 23 هزار بلیت باقی‌مانده و به نظر می‌رسد تمام ظرفیت قابل استقرار ورزشگاه آزادی در روزهای آینده به فروش خواهد رسید.

ارسال به دوستان
۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود