۲۱ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۷۲۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۵ - ۲۰-۰۳-۱۴۰۳
کد ۹۷۲۵۷۱
انتشار: ۰۹:۵۵ - ۲۰-۰۳-۱۴۰۳

استون مارتین والکری: خودروئی با خاص ترین رنگ حال حاضر در جهان! (عکس)

استون مارتین والکری: خودروئی با خاص ترین رنگ حال حاضر در جهان! (عکس)
والکری شتابی خیره‌کننده از صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت در 2.5 ثانیه دارد و می‌تواند به سرعت نهایی 402 کیلومتر بر ساعت (250 مایل بر ساعت) دست پیدا کند.

عصر ایران - دومین دستگاه از ابرخودروی استون مارتین والکری که به مشتری تحویل داده شده، با رنگ‌آمیزی خیره‌کننده دوگانه قرمز هایپر (Hyper Red) در جلو و مشکی در عقب، نگاه‌ها را به خود خیره کرده است. این هیولای سرعتی مجهز به یک موتور تنفس طبیعی 6.5 لیتری V12 است که قدرتی معادل 1139 اسب بخار و 900 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.

 

ارسال به دوستان
نیکبخت از مستطیل سبز به دنیای مد؛ ستاره سابق فوتبال، مدل شد (+عکس) بازداشت عضو شورای شهر پاکدشت همراه 4 مرتبط با ساخت وساز غیرمجاز الهلال به دنبال شکار بزرگ؛ وینیسیوس در رادار عربستانی‌ها انتقادات تند پناهیان از برخی حزب اللهی‌ها؛ این چه روش صهیونیستی است؟ محاکمه دوباره مرد کارگردان به اتهام تعرض به دختر جوان سهرابیان: استقلال به من دروغ گفت و به صورت غیرقانونی قراردادم را فسخ کرد خاتون بم؛ از بم تا آسیا؛ اتحاد رمز موفقیت دختران ایرانی بازداشت فروشندگان ارزهای جعلی در آبادان پیشنهاد عجیب برای پوگبا؛ از یووه تا لیگ اینفلوئنسرها! دستگیری یکی از عوامل گروه تروریستی جیش العدل در سیستان و‌ بلوچستان امباپه: توپ طلا یا تیم ملی؟ ستاره فرانسوی در دوراهی برانکو در آستانه برکناری از تیم ملی چین؛ فشار هواداران برای تغییر سرمربی یک مقام سازمان ملل: تشدید تنش اسرائیل علیه حزب الله لبنان به زودی از کنترل خارج خواهد شد کاهش پیشتازی هریس و نگرانی کارزار انتخاباتی او پزشک کامالا هریس: معاون رئیس‌جمهور در سلامت کامل بسر می‌برد