۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۷۲۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۱ - ۱۹-۰۳-۱۴۰۳
کد ۹۷۲۵۸۳
انتشار: ۱۵:۳۱ - ۱۹-۰۳-۱۴۰۳

یاماها DX7 II: افسانه ای در دهه 80 میلادی (عکس)

یاماها DX7 II: افسانه ای در دهه 80 میلادی (عکس)
خط تولید نسل دوم یاماها دی اکس7 در سال 1987 را مشاهده می کنید.

عصر ایران - یاماها DX7 II، که در سال 1987 معرفی شد، نسخه ارتقا یافته ی سینتی‌سایزر DX7 افسانه‌ای بود که در دهه 80 میلادی انقلابی در دنیای موسیقی الکترونیک ایجاد کرد. این سینتی‌سایزر با استفاده از تکنولوژی FM (Frequency Modulation) صداهای منحصر به فرد و متنوعی تولید می‌کرد که در ژانرهای مختلف موسیقی از جمله پاپ، راک، الکترونیک و حتی موسیقی متن فیلم به کار گرفته می‌شد.

یاماها DX7 II: افسانه سنتز FM در دهه 80 میلادی (عکس)

DX7 II با حفظ هسته اصلی DX7، شامل تغییراتی مانند صفحه نمایش بزرگتر و خواناتر، رابط کاربری بهبود یافته، حافظه بیشتر برای ذخیره پریست‌ها و افکت‌های صوتی جدید بود. این تغییرات، DX7 II را به ابزاری قدرتمندتر و کاربرپسندتر برای نوازندگان و آهنگسازان تبدیل کرد.

برچسب ها: یاماها ، ساز
ارسال به دوستان
ساخت مجسمه رئیسی در اهواز خبرساز شد (+عکس) راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان کشف یک گروه خونی جدید بعد از ۵۰ سال انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم