۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۳
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۷۳۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۳ - ۲۰-۰۳-۱۴۰۳
کد ۹۷۳۱۵۷
انتشار: ۲۱:۱۳ - ۲۰-۰۳-۱۴۰۳

العین با هدایت کرسپو به دنبال شکار دیبالا؛ ستاره آرژانتینی در آستانه پیوستن به امارات؟

العین با هدایت کرسپو به دنبال شکار دیبالا؛ ستاره آرژانتینی در آستانه پیوستن به امارات؟
باشگاه العین امارات که به تازگی با هدایت هرنان کرسپو عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را کسب کرده، به دنبال جذب ستاره آرژانتینی پائولو دیبالا است.

باشگاه العین با هدایت هرنان کرسپو خواستار جذب پائولو دیبالا شده است.

به گزارش ایسنا، پائولو دیبالا یکی از بازیکنانی است که به احتمال خیلی زیاد در تابستان پیش رو از رم‌ جدا می‌شود. پیش از این رسانه‌های عربستانی از النصر و الاتحاد به عنوان مشتری جدی این هافبک آرژانتینی یاد کردند.

روزنامه اسپورت امارات به نقل از رسانه‌های آرژانتینی اعلام کرد که العین هم به جذب دیبالا علاقه دارد و با پیشنهادی وسوسه‌برانگیز خواستار جذب این بازیکن شده است.

هرنان کرسپو؛ سرمربی آرژانتینی العین، از سران این باشگاه اماراتی خواسته است که دیبالا را در تابستان جذب کنند تا فصل بعد تیمش با قدرت بیشتری به میدان برود.

العین در فصلی که گذشت دست به کار بزرگی زد و با وجود تیم‌های قدرتمند عربستانی توانست قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را با کرسپو به دست آورد اما در لیگ امارات ناامیدکننده ظاهر شد و با قرار گرفتن در رده سوم به کارش پایان داد.

ارسال به دوستان
همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته