۲۹ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۷۶۲۹۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۲ - ۰۲-۰۴-۱۴۰۳
کد ۹۷۶۲۹۱
انتشار: ۱۵:۵۲ - ۰۲-۰۴-۱۴۰۳

تا دیروز "پزشکیان" را به خاطر ماجرای درگذشت "مهسا امینی" آزار می دادند، دَم انتخابات شده اند طرفدار برخورد محترمانه با زنان بی حجاب و بدحجاب! (عکس و فیلم)

تا دیروز
هیچ کدام از کاندیداها، جز مسعود پزشکیان، بعد از واقعه تلخ مرگ مهسا امینی که به دلیل نوع پوشش اش، توسط گشت ارشاد جلب شده بود و درگذشت، یک کلمه از حرف های امروزشان را نگفتند.

عصر ایران - در مناظره سوم، هر 6 کاندیدا درباره گشت ارشاد و رفتار با زنان بی حجاب و بدحجاب گفتند که باید با رعایت احترام به زنان و دختران رفتار شود. اما هیچ کدام از آنها، جز مسعود پزشکیان، بعد از  واقعه تلخ مرگ مهسا امینی که به دلیل نوع پوشش اش، توسط گشت ارشاد جلب شده بود و درگذشت، یک کلمه از حرف های امروزشان را نگفتند و حتی برخی شان در رسانه های خود به پزشکیان تاختند و توهین و تمسخر کردند که چرا در ماجرای مهسا و نحوه رفتار با زنان و دختران ، دنباله رو آنها نیست و به صراحت انتقاد می کند. آنها حتی خواهان پیگرد قضایی پزشکیان هم شده بودند! در زیر صحبت های مسعود پزشکیان درباره درگذشت مهسا امینی که همان زمان گفته شده را می بینید و یکی از نمونه های تخریب او را در رسانه های اصولگرا

 
 
پزشکیان و مهسا امینی
 
ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران 👇👇👇 کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos
برچسب ها: پزشکیان ، مهسا امینی
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۸۴
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
55
5
رای ما بولدوزر ایرانی...
مدیر مقتدر بی‌نظیر...
معمار تهران جدید...
معمار پلیس جدید...
معمار صنعت موشکی جدید...
معمار مجلس انقلابی...
سردار دکتر خلبان محمدباقر قالیباف
سعید قائدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
8
32
برای صداقت ش همین بس که هیچ فرقی بین حرف های امروز و قبل ش نیست یعنی در کل دنیا امروز چه کسی حرف های انتخاباتی اش همان حرف های معمولی اش است!؟
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
51
9
تا الان اگر کسی نفهمیده باشدکه پروژه مهسا امینی یک فتنه ازپیش طراحی شده بودکه ساده که چه عرض کنم،..... است
طرز تهیه مجبوس عربی با گوشت گوسفند و مرغ برای 600 نفر (فیلم) فوران آتشفشان کیلاویا در هاوایی (فیلم) انتشار تصاویری جدید از لاشه زیردریایی تایتان (فیلم) تصادف زنجیره‌ای در تونل آزادی ایلام (فیلم) چرا حزب الله لبنان از پیجر استفاده می‌کرد؟ (فیلم) برش استادانه کوسه برای تهیه سوشی توسط آشپز ژاپنی (فیلم) تعطیلی اتاق مرگ واشنگتن/ 78 نفر در 106 سال در این اتاق اعدام شدند (فیلم) عیادت فرمانده کل سپاه از مجروحان حملۀ تروریستی دیجیتالی در لبنان (فیلم) لحظه بلعیدن وحشیانه گراز توسط اژدهای کومودو (فیلم) عارف: هرگونه تصمیم‌گیری و اقدام درباره تخصیص ارز ترجیحی باید در راستای حمایت از قشرهای محروم و آسیب‌پذیر جامعه باشد (فیلم) سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: سرباز معلم‌ها از اول مهر در مدارس مناطق محل زندگی خود آغاز به کار می‌کنند (فیلم) شوخی بامزه هالند و آچربی بعد بازی اینتر و منچسترسیتی بر سر لباس (فیلم) غذای خیابانی در ژاپن؛ پخت استیک 2000 دلاری با گوشت گاو واگنر (فیلم) ابراز همدردی ایرانی‌ها با قربانیان حمله تروریستی اسرائیل به لبنان (فیلم) خیابانی: روی گنج خوابیدیم اما ورزشگاه نداریم (فیلم)