۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۷۷۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۱ - ۰۸-۰۴-۱۴۰۳
کد ۹۷۷۷۵۶
انتشار: ۱۶:۰۱ - ۰۸-۰۴-۱۴۰۳

کروبی در انتخابات شرکت می کند؟

کروبی در انتخابات شرکت می کند؟
پسر کروبی با انتشار توییتی نوشت که پدرش در حصر در انتظار صندوق رای است و به پزشکیان رای خواهد داد.

 

مهدی کروبی در انتخابات شرکت می کند و به پزشکیان رای می دهد.

به گزارش عصرایران، پسر کروبی (محمد تقی) با انتشار توییتی نوشت پدرش در حصر در انتظار صندوق رای است و به پزشکیان رای خواهد داد.
کروبی از سال 89 تاکنون در حصر به سر می برد.

پسر کروبی نوشت:  "دقايقى پيش با پدر صحبت كردم. منتظر صندوق رأى در حصر هستند. گفتند:از مردم عزيزمان مى خواهم به دكتر پزشكيان اعتماد كنند. مى دانم در صورت پيروزى راه سختى در پيش دارد اما يقين دارم در مبارزه با فقر، فساد و تبعيض جدّى ست. از فرداى پيروزى من هم متعهدام مطالبات به حقّ مردم را پيگير شوم"

کروبی هم به پزشکیان رای می دهد

برچسب ها: کروبی ، پزشکیان ، حصر
ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)