۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۷۸۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۹ - ۱۱-۰۴-۱۴۰۳
کد ۹۷۸۶۱۲
انتشار: ۱۴:۰۹ - ۱۱-۰۴-۱۴۰۳

پرسش حجاریان از سعید جلیلی درباره عمق راهبردی و حجاب در ایران

پرسش حجاریان از سعید جلیلی درباره عمق راهبردی و حجاب در ایران
تئوریسین سیاسی اصلاحات خطاب به جلیلی نوشت : ‏شما حجاب را عمق راهبردی جمهوری اسلامی خواندید حال آن‌که قبلاً حضور نیابتی ایران در منطقه را عمق راهبردی می‌دانستید. چه اتفاقی رخ داده که از سوریه و داعش گذر کرده و خیابان‌های وطن و مقابله با زنان و دختران ایرانی را عمق راهبردی جدید معرفی کرده‌اید؟
سعید حجاریان ، تئوریسین سیاسی در شبکه اجتماعی ایکس خطاب به سعید جلیلی نوشت:
 
‏سؤالاتی از آقای ⁧ جلیلی⁩ - ۱
 
‏ذیل تفکرات جنابعالی و همچنین در دوره دبیری «شعام» قطعنامه‌هایی علیه ایران صادر و تحریم‌های نفتی و بانکی خسارت‌بار علیه کشور به بار آمد. تاکنون نشانه‌ای از تغییر منطق/استراتژی شما رؤیت نشده است. آیا دولت شما دولتِ تداومِ قطعنامه‌ها و تحریم‌ها خواهد بود؟
 
‏سؤالاتی از آقای ⁧ جلیلی⁩ - ش ۲
 
‏شما حجاب را عمق راهبردی جمهوری اسلامی خواندید حال آن‌که قبلاً حضور نیابتی ایران در منطقه را عمق راهبردی می‌دانستید. چه اتفاقی رخ داده که از سوریه و داعش گذر کرده و خیابان‌های وطن و مقابله با زنان و دختران ایرانی را عمق راهبردی جدید معرفی کرده‌اید؟

پرسش حجاریان از سعید جلیلی درباره عمق راهبردی و حجاب در ایران

ارسال به دوستان
عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم!