۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۷۸۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۱ - ۱۱-۰۴-۱۴۰۳
کد ۹۷۸۷۲۱
انتشار: ۲۰:۱۱ - ۱۱-۰۴-۱۴۰۳

سردار حاجی‌زاده : منتظر فرصت «عملیات وعده صادق ۲» هستیم که تعداد موشک‌ های آن مشخص نیست

سردار حاجی‌زاده : منتظر فرصت «عملیات وعده صادق ۲» هستیم که تعداد موشک‌ های آن مشخص نیست
سردار حاجی‌زاده بیان کرد: در عملیاتی که علیه هواپیمای متجاوز امریکایی در خلیج فارس اقدام کردیم با یک موشک هواپیمای گلوبال هاوک را سرنگون کردیم. در عملیات دوم علیه آمریکا ۱۳ موشک به عین الاسد زدیم. در عملیات سوم و در عملیات وعده صادق ۳۰۰ فروند موشک شلیک کردیم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در جمع تعدادی از خانواده‌های شهدای غزه گفت که منتظر فرصت «عملیات وعده صادق ۲» هستیم که تعداد موشک‌های آن مشخص نیست.
 
به گزارش دانشجو؛ سردار حاجی‌زاده بیان کرد: در عملیاتی که علیه هواپیمای متجاوز امریکایی در خلیج فارس اقدام کردیم با یک موشک هواپیمای گلوبال هاوک را سرنگون کردیم. در عملیات دوم علیه آمریکا ۱۳ موشک به عین الاسد زدیم. در عملیات سوم و در عملیات وعده صادق ۳۰۰ فروند موشک شلیک کردیم.
 
وی افزود: آرزومند رسیدن فرصت «عملیات وعده صادق ۲» هستیم که نمی دانم تعداد موشک‌های آن چقدر باید باشد.

برچسب ها: موشک ، وعده صادق
ارسال به دوستان
۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود