۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۸۰۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۳ - ۱۷-۰۴-۱۴۰۳
کد ۹۸۰۰۸۳
انتشار: ۱۲:۰۳ - ۱۷-۰۴-۱۴۰۳

پیام کمال خرازی به پزشکیان

پیام کمال خرازی به پزشکیان
خرازی در این پیام آورده است: «تاکید جنابعالی بر استفاده از کارشناسان برجسته در حوزه سیاست خارجی این نوید را می‌دهد که در دولت جنابعالی، حل مشکلات ناشی از تحریم‌های ظالمانه غرب علیه مردم ایران و تامین منافع بر حق کشورمان، با عزت و اقتدار محقق گردد.»

سیدکمال خرازی، رئیس شورای راهبردی روابط خارجی در پیامی با تبریک به مسعود پزشکیان، اعلام کرد این شورا آمادگی دارد که تمامی توان کارشناسی و تخصصی خود را در اختیار دولت رئیس‌جمهور منتخب قرار دهد.

به گزارش ایسنا، خرازی در این پیام آورده است: «تاکید جنابعالی بر استفاده از کارشناسان برجسته در حوزه سیاست خارجی این نوید را می‌دهد که در دولت جنابعالی، حل مشکلات ناشی از تحریم‌های ظالمانه غرب علیه مردم ایران و تامین منافع بر حق کشورمان، با عزت و اقتدار محقق گردد.»

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان

رئیس جمهور محترم منتخب

انتخاب جنابعالی به سمت ریاست جمهوری اسلامی ایران را که تجلی اراده مردم شریف، آگاه و وفادار ایران است، تبریک می‌گویم و امیدوارم آرمان‌های ملت انقلابی و هشیار ایران که استقلال، آزادی، رفاه و امنیت کشورمان از جمله مهم‌ترین آنهاست، به دست شما کامل گردد. این انتخابات که تحت مدیریت یک گرایش سیاسی منجر به پیروزی گرایش سیاسی دیگر شد، نماد روشنی از مردمسالاری و موجب اعتبار و عظمت ایران در چشم دیگران و زمینه‌ساز موفقیت هرچه بیشتر جمهوری اسلامی ایران  است. بدون تردید یکی از لوازم توفیق جنابعالی در تامین منافع کشور، توسعه روابط خارجی از موضع اقتدار و در تعامل و گفتگو با کشورهای دیگر، بر اساس احترام متقابل و اصل برابری است.

شورای راهبردی روابط خارجی که موظف به طراحی راهبرد در حوزه روابط خارجی و پیشنهاد آن به رهبر معظم انقلاب است، آمادگی دارد که تمامی توان کارشناسی و تخصصی خود را در اختیار دولت جنابعالی قرار دهد. تاکید جنابعالی بر استفاده از کارشناسان برجسته در حوزه سیاست خارجی این نوید را می‌دهد که در دولت جنابعالی، حل مشکلات ناشی از تحریم‌های ظالمانه غرب علیه مردم ایران و تامین منافع بر حق کشورمان، با عزت و اقتدار محقق گردد.

از خداوند متعال موفقیت جنابعالی را مسالت دارم.

ارسال به دوستان
نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته مصرف چه مقدار قهوه خطر ابتلا به برخی بیماری‌ها را کاهش می‌دهد؟ پل‌های عابر پیاده‌ای که فضای شهرها را متحول کرده‌اند(+عکس) بیش از دو قرن طول می‌کشد تا مزد زنان و مردان برابر شود اتفاق بدی که با خوردن زیاد مرغ در بدن رخ می دهد ستون فقرات ارتش آمریکا تنها طی ۵ سال بروزرسانی می‌شود!