۰۶ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۸۰۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۴ - ۱۷-۰۴-۱۴۰۳
کد ۹۸۰۰۹۵
انتشار: ۱۲:۲۴ - ۱۷-۰۴-۱۴۰۳

وعده تازه مالک تلگرام؛ عرضه توکن همستر

وعده تازه مالک تلگرام؛ عرضه توکن همستر
مالک تلگرام طی بیانیه‌ای در رابطه با همستر کامبت، نوید روز‌های خوش را به کاربران این ربات محبوب داد.

پاول دوروف نوشت: همستر کامبت به جدیدترین پدیده اینترنت تبدیل شده که همه درباره آن صحبت می‌کنند. ۲۳۹ میلیون نفر تنها در ۳ ماه برای این مینی اپلیکیشن تلگرام ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش روزیاتو، تنها ۷۳ روز طول کشید تا همستر به ۱۰۰ میلیون کاربر ماهانه برسد. هر روز ۴-۵ میلیون کاربر جدید به همستر کامبت میپیوندند و آن را به سریعترین سرویس دیجیتال در حال رشد در جهان تبدیل می‌کنند.

همانطور که چند ماه پیش گفتم، موج جدیدی از مینی‌اپلیکیشن‌ها در تلگرام در راه است و همستر کامبت اکنون پیشتاز این گروه است. رشد فوق العاده آن، پتانسیل ویروسی پلتفرم مینی اپلیکیشن تلگرام را نشان می‌دهد.

به زودی، تیم همستر توکن خود را روی TON عرضه خواهد کرد و مزایای بلاکچین را به صد‌ها میلیون نفر معرفی می‌کند.

برچسب ها: توکن همستر ، تلگرام
ارسال به دوستان
بوسیدن دهان نوزاد 2 روزه و یک زندگی که خراب شد! (+عکس) ساخت اکانت گوگل در روسیه غیرممکن شد شهر اسلامی چگونه شهری بود؟ نروژ یک نفر را در ارتباط با پیجرهای منفجرشده حزب الله تحت پیگرد قرار داد ۸۸ شهید و ۱۵۳ زخمی تنها در حملات ۲۴ ساعت گذشته اسرائیل در لبنان ترامپ: آماده گفت‌وگو با ایران برای یک توافق جدید هستم پیامک‌های قضایی فقط با سرشماره ADLIRAN ارسال می‌شوند/ مراقب کلاهبرداران باشید رکوردهای شگفت‌انگیز: طولانی‌ترین گل‌های تاریخ فوتبال (فیلم) تلفیق هنر و صنعت: میز بی‌نظیر از اپوکسی و فرش (فیلم) شلیک موشک زمین به زمین از یمن به اسرائیل / 18 مصدوم در فرار به پناهگاه های اسرائیل / توقف موقت فعالیت فرودگاه تل آویو  کوارتز کواترو: این خودرو برای آئودی حکم الماس را دارد! (عکس) نوکیا 7260: مد روز و ارزان! (عکس) خبر ترور و شهادت فرمانده یگان پهپادی حزب الله تایید شد تمام مراحل ساخت یک «سد» را در فیلمی بسیار جالب ببینید مانتیس شاخ‌دار مالزیایی: شکارچی زیبایی از جنگل‌های بارانی (عکس)