۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۴:۰۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۸۰۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۲ - ۱۸-۰۴-۱۴۰۳
کد ۹۸۰۶۴۴
انتشار: ۲۳:۳۲ - ۱۸-۰۴-۱۴۰۳

اعتراض رئال مادرید به تبلیغ جنجالی پلیس پرو با پیراهن این باشگاه

اعتراض رئال مادرید به تبلیغ جنجالی پلیس پرو با پیراهن این باشگاه
پلیس پرو در جدیدترین اقدام خود برای مبارزه با تعرض جنسی در وسایل حمل و نقل عمومی، از یک فرد خاطی با پیراهن رئال مادرید در تبلیغات خود استفاده کرده است. این موضوع به شدت مورد انتقاد باشگاه رئال مادرید قرار گرفته و مسئولان این باشگاه خواستار حذف این ویدئو و عدم استفاده از لباس این تیم در تبلیغات مشابه شده‌اند.

تبلیغ جنجالی پلیس پِرو، صدای مسئولان رئال مادرید را در آورد.

به گزارش فوتبال 360، پلیس پِرو در پی انگیزه بخشیدن به قربانیان تعرض جنسی و دست درازی در محیط‌های عمومی در این کشور، تلاش‌های زیادی را انجام داده . یکی از این تلاش‌ها ساخت تبلیغ‌های کوتاهی است که طی آن شخصی اقدام به دست درازی به سایر افراد را در محیط‌هایی همچون اتوبوس، مترو و سایر اماکن عمومی می‌کند اما به محض آغاز اقدام غیر اخلاقی‌اش توسط مردم شناسایی شده و پلیس بلافاصله وارد ماجرا می‌شود و فرد متجاوز را دستگیر می‌کند. پلیس پرو در پایان رو به دوربین می‌گوید: «اگر قربانی یا شاهد تعرض جنسی در حین استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی هستید، این موضوع را به نزدیک‌ترین پلیس و یا با شماره 105 در میان بگذارید.»

پلیس پِرو در تازه‌ترین فیلم تبلیغاتی به مدت کمتر از یک دقیقه، فردی با پیراهن رئال مادرید را در لحظه ارتکاب جرم دستگیر می‌کند. این نقش‌آفرینی، مسئولان این باشگاه اسپانیایی را بسیار ناراحت کرده. به گفته رسانه مارکا مسئولان رئال مادرید پس از انتشار این ویدئو طی پیامی به پلیس پِرو خواستار عدم تداوم انتشار این ویدئو در فضای تبلیغاتی و حذف لباس رئال مادرید از چنین ویدئوهایی شده‌اند.

برچسب ها: رئال مادرید ، تبلیغ
ارسال به دوستان