۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۸۲۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۰ - ۲۷-۰۴-۱۴۰۳
کد ۹۸۲۷۱۳
انتشار: ۲۰:۱۰ - ۲۷-۰۴-۱۴۰۳

فرشاد احمدزاده به پرسپولیس پیوست

فرشاد احمدزاده به پرسپولیس پیوست
فرشاد احمدزاده هافبک فصل گذشته سپاهان اصفهان پس از توافق شفاهی با مسؤولان باشگاه پرسپولیس عصر امروز به ساختمان این باشگاه رفت و قرارداد خود را با این تیم امضا کرد.
فرشاد احمدزاده با عقد قرارداد رسمی با باشگاه پرسپولیس برای سومین بار پیراهن این تیم را در لیگ برتر خواهد پوشید.
 
به گزارش مهر، فرشاد احمدزاده هافبک فصل گذشته سپاهان اصفهان پس از توافق شفاهی با مسؤولان باشگاه پرسپولیس عصر امروز به ساختمان این باشگاه رفت و قرارداد خود را با این تیم امضا کرد.
 
او با امضای قرارداد به مدت یک فصل برای سومین بار پیراهن این تیم را بر تن می‌کند تا در فصل بیست و چهارم زیر نظر گاریدو تمرین و بازی کند.
 
باشگاه پرسپولیس پیش از این با «ایوب العملود» قرارداد امضا کرده بود. همچنین قرارداد بازیکنانی همچون وحید امیری، مرتضی پورعلی گنجی، فرشاد فرجی، عیسی آل کثیر و سروش رفیعی نیز تا کنون تمدید شده است. علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی فر، علی نعمتی، وحدت هنانوف و مهدی ترابی نیز از این تیم جدا شده اند.
برچسب ها: احمدزاده ، پرسپولیس
ارسال به دوستان
عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان