۱۰ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۸۲۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۲ - ۲۸-۰۴-۱۴۰۳
کد ۹۸۲۹۵۳
انتشار: ۱۷:۴۲ - ۲۸-۰۴-۱۴۰۳

بازداشت یک نفر به جرم حفاری غیرمجاز در حیاط خانه‌ اش

بازداشت یک نفر به جرم حفاری غیرمجاز در حیاط خانه‌ اش
سید فرامرز میر امروز (پنجشنبه، ۲۸ تیر ماه) درباره بازداشت حفاران غیرمجاز در این استان، اظهار کرد: براساس گزارش‌هایی مبنی بر فعالیت مشکوک حفاران غیرمجاز در خانه‌ ای شخصی در شهرستان مینودشت، موضوع در دستور کار قرار گرفت.
فرمانده یگان حفاظت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان از بازداشت حفار غیرمجاز در شهرستان مینودشت در شرق این استان با همکاری نیروی انتظامی خبر داد.
 
به گزارش ایسنا؛ سید فرامرز میر امروز (پنجشنبه، ۲۸ تیر ماه) درباره بازداشت حفاران غیرمجاز در این استان، اظهار کرد: براساس گزارش‌هایی مبنی بر فعالیت مشکوک حفاران غیرمجاز در خانه‌ای شخصی در شهرستان مینودشت، موضوع در دستور کار قرار گرفت.
 
او ادامه داد: نیروی انتظامی مینودشت و مأموران یگان حفاظت میراث‌فرهنگی شرق استان پس از کسب نیابت قضایی به محل اعزام و پس از انجام عملیاتی به خانه مسکونی وارد شدند و پس از بررسی و بازدید، حفاری غیرمجازی به عمق پنج متر و عرض دو متر در حیاط خانه شناسایی و در این زمینه یک نفر دستگیر شد.
 
وی بیان کرد: متهم با تنظیم صورت‌جلسه با هدف سیر مراحل قانونی و قضایی همراه ادوات حفاری غیرمجاز به پلیس آگاهی شهرستان مینودشت تحویل داده شد.
 
میر اضافه کرد: مردم هرگونه موارد مشکوکی در زمینه جرایم مرتبط به میراث‌ فرهنگی و تجاوز و تخریب آثار فرهنگی - تاریخی را به سامانه ارتباط تلفنی ۰۹۶۶۲ (دریافت اطلاعات مردمی در ارتباط با تخلفات حوزه میراث فرهنگی) اعلام کنند.
برچسب ها: بازداشت ، خانه‌
ارسال به دوستان
تغییرات جمعیتی ایران؛ تهران پرجمعیت‌ترین و ایلام کم‌جمعیت‌ترین استان کشور طالبان: داعش در افغانستان نابود شده، اما تهدید همچنان پابرجاست هواپیماهای فرسوده همچنان در فرودگاه امام خاک می‌خورند؛ بلاتکلیفی ایرلاین‌ها و بانک‌ها (+عکس) عارف: ایران آماده نقش‌آفرینی فعال‌تر در اتحادیه اوراسیا است خداحافظی نوکیا از بازار اروپا؛ پایان یک عصر طلایی مستند "کایه دو فیلم" و قصۀ سه تفنگدار "مجله فیلم" آخرین مهلت ثبت اطلاعات طلافروشان در سامانه جامع تجارت؛ تا ۲۸ آبان هشدار نارنجی برای جزایر هرمزگان؛ وزش باد شدید و امواج بلند در راه است سیل جیرفت ۱۵ قربانی گرفت؛ دادستان: هواشناسی هشدار نداده بود بعد از دو سال؛ صدراعظم آلمان می‌خواهد به «پوتین» زنگ بزند شهردار سابق بندر امام خمینی به اتهام فساد بازداشت شد پایان ماجراجویی‌های پوآرو؛ حکم سنگین برای بزرگ‌ترین حفار غیرمجاز کشور کشف نقاشی پیکاسو در یک انباری زاکانی: ممنوع الخروجی بنده حرف غلطی است جمعیت سالمندانِ جهان تا ۲۰۳۰ از جوانان پیشی خواهد گرفت