۱۰ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۸۲۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۲ - ۲۸-۰۴-۱۴۰۳
کد ۹۸۲۹۵۳
انتشار: ۱۷:۴۲ - ۲۸-۰۴-۱۴۰۳

بازداشت یک نفر به جرم حفاری غیرمجاز در حیاط خانه‌ اش

بازداشت یک نفر به جرم حفاری غیرمجاز در حیاط خانه‌ اش
سید فرامرز میر امروز (پنجشنبه، ۲۸ تیر ماه) درباره بازداشت حفاران غیرمجاز در این استان، اظهار کرد: براساس گزارش‌هایی مبنی بر فعالیت مشکوک حفاران غیرمجاز در خانه‌ ای شخصی در شهرستان مینودشت، موضوع در دستور کار قرار گرفت.
فرمانده یگان حفاظت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان از بازداشت حفار غیرمجاز در شهرستان مینودشت در شرق این استان با همکاری نیروی انتظامی خبر داد.
 
به گزارش ایسنا؛ سید فرامرز میر امروز (پنجشنبه، ۲۸ تیر ماه) درباره بازداشت حفاران غیرمجاز در این استان، اظهار کرد: براساس گزارش‌هایی مبنی بر فعالیت مشکوک حفاران غیرمجاز در خانه‌ای شخصی در شهرستان مینودشت، موضوع در دستور کار قرار گرفت.
 
او ادامه داد: نیروی انتظامی مینودشت و مأموران یگان حفاظت میراث‌فرهنگی شرق استان پس از کسب نیابت قضایی به محل اعزام و پس از انجام عملیاتی به خانه مسکونی وارد شدند و پس از بررسی و بازدید، حفاری غیرمجازی به عمق پنج متر و عرض دو متر در حیاط خانه شناسایی و در این زمینه یک نفر دستگیر شد.
 
وی بیان کرد: متهم با تنظیم صورت‌جلسه با هدف سیر مراحل قانونی و قضایی همراه ادوات حفاری غیرمجاز به پلیس آگاهی شهرستان مینودشت تحویل داده شد.
 
میر اضافه کرد: مردم هرگونه موارد مشکوکی در زمینه جرایم مرتبط به میراث‌ فرهنگی و تجاوز و تخریب آثار فرهنگی - تاریخی را به سامانه ارتباط تلفنی ۰۹۶۶۲ (دریافت اطلاعات مردمی در ارتباط با تخلفات حوزه میراث فرهنگی) اعلام کنند.
برچسب ها: بازداشت ، خانه‌
ارسال به دوستان
قهرمان بوکس نمی‌دانست قاتل است تسهیلات مسکن پاسخگوی نیاز‌های جامعه نیست تصویر جدید عسل خاله مادر ارسطو در سریال پایتخت 4 (عکس) سال‌مندی رها شده، سال‌مندان را نمی‌بینیم! احتمال انتقال گرد و غبار از استان‌های همجوار به تهران در اواخر هفته مجری تعلیق شده تلویزیون به آنتن برگشت واریز وام ۳۰ میلیون تومانی به حساب بازنشستگان تأمین اجتماعی/ آغاز مرحله جدید ثبت نام وام، از ۲۱ مهر راهکار برون‌رفت بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران از بحران نارضایتی مشتریان و کارکنان انفجار در کارخانه گریس سازی/ یک کشته و ۳ مصدوم اعطای وام مسکن نخبگان با بازپرداخت ماهانه ۴۰ میلیون تومان حمله به خودرو یگان تکاوری در جاده خاش به زاهدان /شهادت ۲ تن از ماموران (+اسامی و عکس) جوابیه مدیر مسئول ماهنامه فیلم به مطلبی منتشر شده در سایت عصر ایران درخواست از رییس قوه قضاییه برای بازنگری در حکم «یوسف فرهادی بابادی» فعال محیط زیست حضور بلاگر‌های غذا در آرامگاه لسان الغیب/ صبحانه خوری در جوار حافظ انتقام اینستاگرامی/ هتک حیثیت ۴ نفر