۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۸۴۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۰ - ۰۲-۰۵-۱۴۰۳
کد ۹۸۴۲۵۱
انتشار: ۲۰:۰۰ - ۰۲-۰۵-۱۴۰۳

تب دنگی به تهران رسید؟/ کدام استان‌ها تا حالا درگیر بیماری شده‌اند؟/ سم برای کشتن پشه کم است (فیلم)

تب دنگی به تهران رسید؟/ کدام استان‌ها تا حالا درگیر بیماری شده‌اند؟/ سم برای کشتن پشه کم است (فیلم)
حالا دیگر به طور رسمی اعلام شد که در تهران هم بیمار دنگی شناسایی شده. گفته می‌شود بیماران در مشهد، اصفهان، قم و قزوین هم دیده شده‌اند.

عصر ایران ــ حالا دیگر به طور رسمی اعلام شد که در تهران هم بیمار دنگی شناسایی شده. گفته می‌شود بیماران در مشهد، اصفهان، قم و قزوین هم دیده شده‌اند. گرچه هنوز پشه آئدس در این شهرها شکار نشده و احتمالا افراد مبتلا مسافر جنوب یا شمال کشور بوده‌اند.

گزارش را این‌جا ببینید

حالا گفته می‌شود اواخر مرداد و شهریور این بیماری همه‌گیر می‌شود. تب دنگی از انسان به انسان منتقل نمی‌شود و پشه عامل انتقال بیماری است. با این حال یک مسوول در چابهار گفته به دلیل تحریم‌ها سم برای کشتن پشه کم است. این گزارش را در این باره ببینید. 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران 👇👇👇 کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos
برچسب ها: تب دنگی ، شیوع
ارسال به دوستان
طرز تهیه مجبوس عربی با گوشت گوسفند و مرغ برای 600 نفر (فیلم) فوران آتشفشان کیلاویا در هاوایی (فیلم) انتشار تصاویری جدید از لاشه زیردریایی تایتان (فیلم) تصادف زنجیره‌ای در تونل آزادی ایلام (فیلم) چرا حزب الله لبنان از پیجر استفاده می‌کرد؟ (فیلم) برش استادانه کوسه برای تهیه سوشی توسط آشپز ژاپنی (فیلم) تعطیلی اتاق مرگ واشنگتن/ 78 نفر در 106 سال در این اتاق اعدام شدند (فیلم) عیادت فرمانده کل سپاه از مجروحان حملۀ تروریستی دیجیتالی در لبنان (فیلم) لحظه بلعیدن وحشیانه گراز توسط اژدهای کومودو (فیلم) عارف: هرگونه تصمیم‌گیری و اقدام درباره تخصیص ارز ترجیحی باید در راستای حمایت از قشرهای محروم و آسیب‌پذیر جامعه باشد (فیلم) سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: سرباز معلم‌ها از اول مهر در مدارس مناطق محل زندگی خود آغاز به کار می‌کنند (فیلم) شوخی بامزه هالند و آچربی بعد بازی اینتر و منچسترسیتی بر سر لباس (فیلم) غذای خیابانی در ژاپن؛ پخت استیک 2000 دلاری با گوشت گاو واگنر (فیلم) ابراز همدردی ایرانی‌ها با قربانیان حمله تروریستی اسرائیل به لبنان (فیلم) خیابانی: روی گنج خوابیدیم اما ورزشگاه نداریم (فیلم)