۲۱ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۸۵۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۴ - ۰۸-۰۵-۱۴۰۳
کد ۹۸۵۷۷۸
انتشار: ۱۹:۰۴ - ۰۸-۰۵-۱۴۰۳

استون مارتین ونکوئیش زاگاتو ؛ فنی انگلیسی به علاوه مد ایتالیائی! (+عکس)

استون مارتین ونکوئیش زاگاتو ؛ فنی انگلیسی به علاوه مد ایتالیائی! (+عکس)
استون مارتین ونکوئیش زاگاتو ۲۰۱۷، تلفیق بی‌نظیر طراحی ایتالیایی و مهندسی بریتانیایی است.

عصر ایران - نام زاگاتو مترادف با میراث غنی طراحی خودرو است که ریشه در اوایل قرن بیستم دارد. این شرکت که در میلان و سال ۱۹۱۹ تأسیس شد، به سرعت به دلیل طراحی‌های سبک و آیرودینامیکی خود شناخته شد. فلسفه زاگاتو در ترکیب عملکرد با جذابیت بصری، بسیاری از خودروهای نمادین در تاریخ خودرو را تحت تأثیر قرار داده است.

همکاری بین استون مارتین و زاگاتو در سال ۱۹۶۰ آغاز شد.

استون مارتین ونکوئیش زاگاتو ۲۰۱۷ یکی دیگر از پروژه های مشترک میان دو کمپانی است. این خودرو با موتور ۵.۹ لیتری V12 با قدرت ۵۸۰ اسب بخار، عملکردی برابر با طراحی چشمگیر خود دارد. 

طراحی این استون مارتین محدود به 99 دستگاه بوده و در تصاویر این مطلب خودرو شماره ۸۰ را که وارد استرالیا شده، مشاهده می کنید.

ارسال به دوستان
نیکبخت از مستطیل سبز به دنیای مد؛ ستاره سابق فوتبال، مدل شد (+عکس) بازداشت عضو شورای شهر پاکدشت همراه 4 مرتبط با ساخت وساز غیرمجاز الهلال به دنبال شکار بزرگ؛ وینیسیوس در رادار عربستانی‌ها انتقادات تند پناهیان از برخی حزب اللهی‌ها؛ این چه روش صهیونیستی است؟ محاکمه دوباره مرد کارگردان به اتهام تعرض به دختر جوان سهرابیان: استقلال به من دروغ گفت و به صورت غیرقانونی قراردادم را فسخ کرد خاتون بم؛ از بم تا آسیا؛ اتحاد رمز موفقیت دختران ایرانی بازداشت فروشندگان ارزهای جعلی در آبادان پیشنهاد عجیب برای پوگبا؛ از یووه تا لیگ اینفلوئنسرها! دستگیری یکی از عوامل گروه تروریستی جیش العدل در سیستان و‌ بلوچستان امباپه: توپ طلا یا تیم ملی؟ ستاره فرانسوی در دوراهی برانکو در آستانه برکناری از تیم ملی چین؛ فشار هواداران برای تغییر سرمربی یک مقام سازمان ملل: تشدید تنش اسرائیل علیه حزب الله لبنان به زودی از کنترل خارج خواهد شد کاهش پیشتازی هریس و نگرانی کارزار انتخاباتی او پزشک کامالا هریس: معاون رئیس‌جمهور در سلامت کامل بسر می‌برد