۰۴ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۵:۳۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۸۶۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶:۵۹ - ۱۰-۰۵-۱۴۰۳
کد ۹۸۶۲۲۵
انتشار: ۰۶:۵۹ - ۱۰-۰۵-۱۴۰۳

روابط عمومی سپاه: اسماعیل هنیه و یکی از محافظان وی در تهران به شهادت رسیدند

روابط عمومی سپاه: اسماعیل هنیه و یکی از محافظان وی در تهران به شهادت رسیدند
روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای ازشهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران خبر داد.
روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.

به گزارش مهر، متن اطلاعیه به این شرح است:بسم الله الرحمن الرحیمانا لله و انا الیه راجعونبا عرض تسلیت به ملت قهرمان فلسطین و امت اسلامی و رزمندگان جبهه مقاومت و ملت شریف ایران، بامداد امروز (چهارشنبه) محل اقامت جناب آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس، در تهران مورد اصابت قرار گرفته و در پی این حادثه ایشان و یک نفر از محافظین وی به شهادت رسیدند.
علت و ابعاد این حادثه در حال بررسی و نتایج آن متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
برچسب ها: هنیه ، ترور
ارسال به دوستان
لیست بهترین آجیل‌ها برای کم خونی آیا مردم در مناطق دورافتاده بیشتر عمر می‌کنند؟ افشای یک اشتباه قدیمی چشم‌انداز کشورهای جهان با بیشترین رشد تولید ناخالص داخلی واقعی ۵ ویتامین مهم و ضروری برای تقویت سیستم ایمنی بدن را بشناسید آیا بیماری روماتیسم کشنده است؟ پزشکیان در مجمع عمومی سازمان ملل: ما خواهان صلح برای همه هستیم و با هیچکس سر جنگ و دعوا نداریم/ آماده تعامل با اعضای برجام هستیم بدهی آلمان دوباره اوج گرفت؛ افزایش چشمگیر بدهی در سه ماهه دوم عراقچی: حزب‌الله قابلیت نابودی پایگاه‌های اسرائیل را دارد توده سنگ سخت، مانع از اتمام سریع عملیات نجات معدنچیان شد/ امید به پایان عملیات تا بامداد درخواست ایران برای آزادی آخرین حاجی بازداشتی در عربستان کاخ سفید: برنامه‌ای برای دیدار بایدن و نتانیاهو در نیویورک وجود ندارد نتانیاهو سرانجام به نیویورک سفر می‌کند محرومیت قطعی مهرداد محمدی از دربی 104؛ ناظر بازی تأیید کرد چرخش مدیریتی در شهرداری تهران؛ شهرداران مناطق دستخوش تغییر شدند ترامپ: جهان در آستانه جنگ جهانی سوم است و کاخ سفید سردرگم است