۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۸۸۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۸ - ۲۱-۰۵-۱۴۰۳
کد ۹۸۸۳۴۳
انتشار: ۰۸:۱۸ - ۲۱-۰۵-۱۴۰۳

برابوس 900 راکت ادیشن؛ موشکی روی جاده! (عکس)

برابوس 900 راکت ادیشن؛ موشکی روی جاده! (عکس)
برابوس با معرفی 900 راکت ادیشن با موتور 4.5 لیتری V8 توربوشارژ و 900 اسب بخار قدرت، تجربه‌ای رانندگی بی‌نظیر را ارائه می‌دهد.

عصر ایران - زیر درپوش موتور تمام کربنی برابوس 900 راکت ادیشن، قلب تپنده 4.5 لیتری V8 توربو دوقلو قرار دارد که برای تولید قدرت خیره‌کننده 900 اسب بخار و گشتاور 1250 نیوتن‌متر طراحی شده است.

این نیروگاه خودرو را در عرض تنها 3.7 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت می‌رساند و حداکثر سرعت الکترونیکی محدود شده به 280 کیلومتر بر ساعت را نیز در اختیار راننده قرار می دهد.

داخل خودرو به اندازه عملکرد آن چشمگیر است و دارای چرم دست‌دوز، تزئینات فیبر کربن و ویژگی‌های پیشرفته تنظمیات سرگرمی است.

برچسب ها: برابوس ، خودرو
ارسال به دوستان
ساخت مجسمه رئیسی در اهواز خبرساز شد (+عکس) راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان کشف یک گروه خونی جدید بعد از ۵۰ سال انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم