۰۱ آبان ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۸۸۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۶ - ۲۰-۰۵-۱۴۰۳
کد ۹۸۸۸۶۳
انتشار: ۲۳:۰۶ - ۲۰-۰۵-۱۴۰۳

دقیقی به آغوش شمس آذر بازگشت؛ سرمربی محبوب قزوینی دوباره هدایت تیم را بر عهده گرفت

دقیقی به آغوش شمس آذر بازگشت؛ سرمربی محبوب قزوینی دوباره هدایت تیم را بر عهده گرفت
در اتفاقی قابل پیش‌بینی، سعید دقیقی، سرمربی محبوب قزوینی، پس از جدایی از ملوان، به شمس آذر بازگشت. با توجه به علاقه هواداران و شناخت دقیقی از تیم، این بازگشت با استقبال زیادی روبرو شده است.

 سرمربی پیشین شمس آذر برای حضور دوباره با مسئولان این باشگاه به توافق رسید.

به گزارش تسنیم، سعید دقیقی که تا همین چند روز قبل هدایت ملوان را برعهده داشت، پس از آنکه متوجه شد قرار نیست مشکلات مالی باشگاه ملوان به زودی حل شود، تصمیم به جدایی گرفت.

قرارداد این مربی هنوز به صورت رسمی فسخ نشده، اما مازیار زارع حکم هدایت قوی سپید انزلی را دریافت کرده است.

از قزوین خبر می‌رسد، ساعاتی پیش مذاکرات مدیران باشگاه شمس‌آذر و دقیقی به سرانجام رسید و دقیقی بار دیگر هدایت تیم شهرش را برعهده گرفت.

برچسب ها: سعید دقیقی ، شمس آذر
ارسال به دوستان
حیواناتی که توانایی شگفت‌انگیز بازسازی اندام‌های بریده خود را دارند(+عکس) کشف شگفت‌انگیز: گربه‌ها سریع‌تر از نوزادان انسان کلمات را یاد می‌گیرند بهترین زمان ورزش هوازی / با نیم‌ساعت ورزش هوازی چقدر کالری می‌سوزانیم؟ جانور دریایی کمیابی که «فلز سمّی» مصرف می‌کند(+عکس) رتبه‌بندی بزرگترین سازندگان هواپیما در سال ۲۰۲۴ (+ اینفوگرافی) نسخه چینی پاریس به «شهر ارواح» تبدیل شده است؟ چراغ‌ زنون یا LED؛ روشنایی و طول عمر کدام بیشتر است؟ چطور کمبود خواب را جبران کنیم ؟ نگاهی به مشخصات قدرتمندترین کامیون نظامی جهان؛ HX۳ (+عکس) طرح جدید اسرائیل برای آتش‌بس در غزه ترامپ: من نیازی به تست هوش ندارم و تا ۸۰ سالگی فاصله دارم ایرلند تحریم‌ های اقتصادی مستقلی علیه اسرائیل اعمال می‌کند حمله اسرائیل به یک ساختمان مسکونی نزدیک بیمارستان رفیق حریری فرمانده نیروی دریای ارتش: عربستان تقاضای رزمایش مشترک دریایی با ایران را داشته آمار عجیب سرمربی پرسپولیس؛ همچنان در حسرت برد آسیایی