۲۹ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۶
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۹۶۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۵ - ۱۹-۰۶-۱۴۰۳
کد ۹۹۶۲۳۷
انتشار: ۱۶:۲۵ - ۱۹-۰۶-۱۴۰۳

 وزیر سابق ارشاد: در فتنه ۱۴۰۱ می خواستند فرهنگ و هنر را تعطیل کنند و ما نگذاشتیم

 وزیر سابق ارشاد:  در فتنه ۱۴۰۱ می خواستند فرهنگ و هنر را تعطیل کنند و ما نگذاشتیم
من وزارتخانه را از همان دست که تحویل گرفتم تحویل می دهم. از آقای صالحی تحویل گرفتم و به ایشان تحویل می دهم.
 وزیر سابق ارشاد در مراسم تودیع و معارفه گفت: تلاش من این بود که القائات قبل انتخابات درباره آقای رئیسی که قصد دارد فرهنگ را دچار انقباض کند خنثی شود و با هنرمندان و اهل فرهنگ تعامل داشتیم.
 
به گزارش عصرایران؛ گزیده ای از سخنان «محمد مهدی اسماعیلی» بدین شرح است:
 
- بودجه وزارت ارشاد ۱۷ برابر شده و به ۳۶ هزار میلیارد تومان رسیده و با احکام برنامه هفتم یک درصد تکلیفی که بر دوش بانک ها و مؤسسات اقتصادی گذاشته شده به این عدد رسیدیم.
 
- قصد داشتیم برای اهالی هنر ۲۰۰۰ خانه بسازیم‌. کار در شهرک هنر شروع شده ولی توفیق تکمیل به دست نیامد.
 
- مقدمات ساخت آسمانه هنر در تهران در تقاطع حجاب و بلوار کشاورز و در زمین هشت هزار متری فراهم آمد تا مرکزیت جشنواره ها شد.
 
- تلاش من این بود که القائات قبل انتخابات درباره آقای رئیسی که قصد دارد فرهنگ را دچار انقباض کند خنثی شود و با هنرمندان و اهل فرهنگ تعامل داشتیم.
 
- در سال ۱۴۰۱ و در "فتنه فرهنگی ۱۴۰۱" - تعبیر وزیر سابق درباره اعتراضات پسا مهسا- می خواستند فرهنگ و هنر را تعطیل کنند و ما نگذاشتیم.
 
- تنوع فعالیت های وزارت فرهنگ و ارشاد به اندازه ای است که می گویند از ساز تا نماز را دربرمی گیرد.
 
- من وزارتخانه را از همان دست که تحویل گرفتم تحویل می دهم. از آقای صالحی تحویل گرفتم و به ایشان تحویل می دهم.
 
 
برچسب ها: وزیر سابق ، ارشاد
ارسال به دوستان
انواع سنگ کلیه و درمان‌های تغذیه‌ای آن لیوان ؛ معرفی برند جدید خودرویی بازار ایران با KMC در نمایشگاه مشهد/ یک سدان و یک شاسی بلند وارد خیابان می شوند(+تصاویرو مشخصات خودرو ها) عکس های نمادین از دوران 8 ساله جنگ تحمیلی / نبرد مقدس (+عکس) تداوم بارش در مناطق کوهستانی طی روزهای پایانی هفته/ از کوهنوردی خودداری کنید یک توصیه مهم درباره مسواک زدن پروژه کبوتر؛ وقتی ارتش آمریکا هدایت بمب های خود را به دست یک پرنده سپرد(+فیلم و عکس) چالش های قانون حجاب/ جریمه نقدی حجاب افزایش یافته و فقط یک هفته مهلت پرداخت دارد ساعت طرح ترافیک تغییر نمی کند/حذف بخشودگی تردد رایگان در طرح در مهرماه با این روش ساده دوره سرماخوردگی کودکان را تا ۲ روز کاهش دهید امروز با حافظ: یا وفا یا خبر وصل تو یا مرگ رقیب برترین ذخایر ارزی جهان در ۲۰۲۴ / کاهش نقش دلار در دو دهه اخیر با مصرف زیاد این ویتامین، سنگ کلیه می‌گیرید شناسایی ۳۶۰۰ ماده شیمیایی از بسته‌بندی‌های مواد غذایی در بدن انسان هشدار؛ موبایل‌ها در این نقاط خطرناک می‌شوند ۱۳۴ کشور دنیا به‌دنبال تبدیل پول ملی‌شان به رمزارز هستند؛ چین در صدر