۲۹ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۶
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۹۶۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۰:۴۳ - ۲۰-۰۶-۱۴۰۳
کد ۹۹۶۳۴۹
انتشار: ۰۰:۴۳ - ۲۰-۰۶-۱۴۰۳

واکنش معاون دفتر رئیس‌جمهور به یک برنامه تلویزیونی

واکنش معاون دفتر رئیس‌جمهور به یک برنامه تلویزیونی
سید محمد مهدی طباطبایی، معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: وفاق ملی و همگرایی یک مسیر دوطرفه است. برنامه جهت‌دار امشب شبکه سوم تلویزیون نقطه آغاز مخدوش کردن یک نظام کلی است که آسیب آن متوجه مردم و کشور است.

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور در واکنش به یک برنامه تلوزیونی در شبکه سه نوشت: دکتر پزشکیان در دفاع از حقوق حقه ملت یک گام پا پس نخواهد کشید.

به گزارش ایسنا، سید محمد مهدی طباطبایی، معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

وفاق ملی و همگرایی یک مسیر دوطرفه است. برنامه جهت‌دار امشب شبکه سوم تلویزیون نقطه آغاز مخدوش کردن یک نظام کلی است که آسیب آن متوجه مردم و کشور است.

انتظار می‌رود ریشه شیطنت‌های این چنینی که یا از سر غرض و سوء نیت است و یا خوشبینانه آن بدسلیقگی و کج‌فهمی، شناسایی و خشکانده شود.

مهم این است که رئیس جمهور پزشکیان در دفاع از حقوق حقه ملت یک گام هم پا پس نخواهد کشید."

امشب در برنامه تلویزیونی مجری و مهمان برنامه نسبت به دستور رئیس جمهور به وزیر علوم برای بازگشت اساتید و دانشجویان اخراجی انتقاد کردند و این مسایل را در اولویت کشور ندانستند.

ارسال به دوستان
یک توصیه مهم درباره مسواک زدن پروژه کبوتر؛ وقتی ارتش آمریکا هدایت بمب های خود را به دست یک پرنده سپرد(+فیلم و عکس) چالش های قانون حجاب/ جریمه نقدی حجاب افزایش یافته و فقط یک هفته مهلت پرداخت دارد ساعت طرح ترافیک تغییر نمی کند/حذف بخشودگی تردد رایگان در طرح در مهرماه با این روش ساده دوره سرماخوردگی کودکان را تا ۲ روز کاهش دهید امروز با حافظ: یا وفا یا خبر وصل تو یا مرگ رقیب برترین ذخایر ارزی جهان در ۲۰۲۴ / کاهش نقش دلار در دو دهه اخیر با مصرف زیاد این ویتامین، سنگ کلیه می‌گیرید شناسایی ۳۶۰۰ ماده شیمیایی از بسته‌بندی‌های مواد غذایی در بدن انسان هشدار؛ موبایل‌ها در این نقاط خطرناک می‌شوند ۱۳۴ کشور دنیا به‌دنبال تبدیل پول ملی‌شان به رمزارز هستند؛ چین در صدر تکامل عجیب و بی‌هدف؛ چرا نرمه گوش داریم؟ ادغام هوش مصنوعی و مزارع عمودی فروشگاهی در تقویت امنیت غذایی (+عکس) مراقب این ۵ خوراکی باشید سفر به عهد دقیانوس؛ جاهای دیدنی جیرفت در پاییز(+عکس)