۲۷ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۹۶۳۵۰
تاریخ انتشار: ۰۰:۵۷ - ۲۰-۰۶-۱۴۰۳
کد ۹۹۶۳۵۰
انتشار: ۰۰:۵۷ - ۲۰-۰۶-۱۴۰۳

رسوایی جنسی؛ ستاره سابق فوتبال فرانسه بازداشت شد

رسوایی جنسی؛ ستاره سابق فوتبال فرانسه بازداشت شد
وسام بن یدر، مهاجم سابق تیم ملی فرانسه، به اتهام تجاوز جنسی دستگیر و روانه زندان شد. این بازیکن سابق موناکو که سابقه اتهامات مشابهی نیز دارد، در آستانه محاکمه‌ای مهم قرار گرفته است.

مهاجم سابق تیم ملی فرانسه با اتهاماتی سنگین روبه‌رو شده است.

وسام بن یدر، بازیکن سابق موناکو، به اتهام تجاوز جنسی دستگیر شد.

به گزارش طرفداری به نقل از اکیپ، این ملی‌پوش سابق تیم ملی فرانسه که از تابستان 2023 به اتهام «تجاوز، تلاش برای تجاوز و آزار جنسی» تحت تحقیق قرار دارد، از آخر هفته گذشته به دنبال شکایت یک زن جوان متولد 2001 به دلیل «تجاوز جنسی» در بازداشت پلیس به سر می‌برد.

بن یدر پس از تحقیقات پلیس، به دادگاه احضار شد. دادگاه وی را به دلیل «تجاوز جنسی در حالت مستی و رانندگی تحت تأثیر الکل» به دادرسی فراخواند. همچنین، دادگاه برای انجام ارزیابی روانشناختی از زن جوان، زمان بیشتری را در نظر گرفت. بن یدر قرار است در تاریخ ۱۵ اکتبر محاکمه شود.

دادستان عمومی نیس، دامین مارتینلی، در این مورد می‌گوید:

    به نظر می‌رسد بازداشت موقت تنها راه جلوگیری از هر گونه فشار بر قربانی یا شاهدان، جلوگیری از تکرار جرم و تضمین حضور وی در دادگاه است. 

بن يدر پس از اتمام فصل گذشته، از موناکو جدا شد و در حال حاضر بدون تیم است. او در دوران حضورش در این باشگاه، در ۲۰1 بازی، ۱۱۸ گل به ثمر رساند و ۳۴ پاس گل داد. بن یدر سال گذشته نیز به تجاوز جنسی به دو زن 19 و 20 ساله متهم شده بود. 

برچسب ها: رسوایی جنسی ، فرانسه
ارسال به دوستان