۲۹ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۹۸۵۹۵
تعداد نظرات: ۴۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۶ - ۲۸-۰۶-۱۴۰۳
کد ۹۹۸۵۹۵
انتشار: ۱۶:۰۶ - ۲۸-۰۶-۱۴۰۳

از ملا نصرالدین تا محمود نبویان : دروغ اولی خنده دار بود و دومی فلاکت بار

از ملا نصرالدین تا محمود نبویان : دروغ اولی خنده دار بود و دومی فلاکت بار
آنچه می گویی دروغ محض است، دروغ نیز حرام  و به فرموده معصوم، کلید همه زشتی هاست. شرم آور است کسی در لباس روحانیت و در جایگاه نمایندگی مجلس، این گونه آشکار و بی پروا از خدا و خلق خدا، دروغ بگوید و تکرار کند.

عصر ایران - ابتدا این خبر را به نقل از خبرگزاری فارس بخوانید: حجت الاسلام سیدمحمود نبویان نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو جبهه پایداری در صحن علنی مجلس گفته است: «در FATF از ایران خواسته شده که سپاه قدس، حاج قاسم، مردم غزه حماس، یمن و تمام نیروهای مقاومت را تروریست اعلام کنید! ظاهراً قرار است همان مسیر کاملا غلط دولت آقای روحانی طی شود! ما فراموش نمی‌کنیم روزی ۷۰۰ کشته می‌دادیم و دولت روحانی به بهانه FATF واکسن وارد نمی‌کرد. نکته بعدی این است در سال ۹۵ آقای طیب‌نیا FATF را امضا کرده، آیا تحریمی برداشته شده است؟ جالب است به جای برداشته شدن تحریم‌ها در همان زمان بلافاصله FATF بیانیه داد که ملت ایران تامین کننده مالی تروریست است!»

می گویند روزی ملانصرالدین به نانوایی رفت و چون دید صف نان طولانی است به دروغ گفت کوچه بالایی آش نذری پخش می کنند؛ مردم برای گرفتن آش رایگان صف را رها کردند و به سمت کوچه بالایی دویدند. ملانصرالدین که دویدن مردم به آن سو را دید، دروغ خودش را باور کرد و به بدان سمت دوید تا مبادا آش رایگان را از دست بدهد!
حالا حکایت نبویان و هم مسلک های تندروی اوست که یک زمانی دروغ هایی درباره FATF گفتند و حالا خودشان هم باور کرده اند و مانند ملانصرالدین به دنبال دروغی که خودشان ساخته اند می دوند؛ البته دویدن ملا نصرالدین، مایه خنده و شادی بود ولی دویدن این ها ملتی را به خاک سیاه نشانده است.

نبویان قبلاً هم دروغ شاخدار دیگری گفته بود ولی از آنجا که طائفه انقلابی نماها، مصونیت آهنین دارند، کسی به او نگفت که بالای چشمت ابروست. او به دروغ قسم جلاله یاد کرده و گفته بود: «می خواهم خبر جدید به شما بدهم، آنهایی که غیرت دارند گوش کنند، آمریکایی ها گفته‌اند به شرطی با ایران رابطه بانکی را برقرار می‌کنیم که حاج قاسم سلیمانی را به ما تحویل دهید و رفته‌اند تعهد این کار را به آمریکا داده‌اند و برگشته‌اند، به خدا قسم! وزیر مملکت (ظریف) رفته به آمریکا تعهد داده برگشته، اسم حاج قاسم در FATF  آمده، این دردها را ما باید کجا بگوییم؟» 

حالا باز هم با وقاحت تمام به دروغ هایی که گویی زندگی سیاسی اش را بر آنها استوار کرده، ادامه می دهد و می گوید: «در FATF از ایران خواسته شده که سپاه قدس، حاج قاسم، مردم غزه حماس، یمن و تمام نیروهای مقاومت را تروریست اعلام کنید!»

از نبویان می خواهیم از آن بخش از FATF که نوشته اند "ایران باید سپاه قدس، حاج قاسم، مردم غزه حماس، یمن و تمام نیروهای مقاومت را تروریست اعلام کند" یک پرینت بگیرد و به مردم نشان دهد تا ملتی از جهالت بیرون بیایند و این دانش، فقط نزد خود او نماند!
البته که چنین چیزی فقط در مغزهای این جماعت است و وجود خارجی ندارد و  این شخص هر گاه توانست اسم شهید سلیمانی را در FATF نشان دهد، این پرینت را هم علنی خواهد کرد!

درباره واکسن کرونا هم تاریخ را تحریف کردند و در حالی که دوستان شان از جمله وزیر بهداشت دولت قبلی و علیرضا زاکانی - شهردار تهران - نامه امضا کرده بودند که واکسن کرونا وارد نکنید، دولت روحانی، قرارداد واردات واکسن کرونا را بست و بخشی نیز وارد شد و الباقی، به محض آغاز به کار دولت رئیسی، بر اساس همان قرارداد قبلی به کشور آمد.
اما این طائفه دروغ ساز، جلوی چشم مردم گفتند که روحانی به بهانه FATF وارد نکرد و رئیسی وارد کرد و حالا همان دروغ را خودشان هم باور کرده اند و مدام بلغورش می کنند.

جالب است این آقا که گویا خود را متخصص FATF می داند، می گوید که بعد از امضای آن در سال 95، از تحریم های ایران کاسته نشد!
اگر نمی داند، بداند که FATF مربوط به تبادلات مالی و بانکی است و ربطی به تحریم های آمریکا، اروپا و حتی سازمان ملل ندارد. ممکن است کشوری حتی یک تحریم هم نداشته باشد ولی به دلیل عدم الحاق به  FATF نتواند تبادلات بانکی و مالی در سطح بین المللی انجام دهد. همین الان نیز ایران در بسیاری از تبادلات مالی اش با کشورهایی چون عراق و چین، فراتر از تحریم ها با مانع FATF مواجه است.
ضمن این که FATF هیچگاه در هیچ بیانیه ای اعلام نکرده که ملت ایران تامین کننده مالی تروریسم است.

در همین باره بخوانید:
FATF به زبان ساده

از این دست دروغ ها که می سازند و خودشان هم بدان استناد می کنند، کم نیست؛ مثلاً سال ها این دروغ را ساختند که نتانیاهو گفته است «اصلاح‌طلب‌ها بزرگ‌ترین سرمایه اسرائیل در داخل ایران هستند» و مدام به دروغ وقیحانه شان استناد می کنند و یک عده ساده لوح نیز باور می کنند.

خطاب به نبویان که مدام در این باب دروغ می گوید به صراحت و از باب "امر به معروف و نهی از منکر" عارضیم: « آنچه می گویی دروغ محض است، دروغ نیز حرام   و به فرموده معصوم، کلید همه زشتی هاست. شرم آور است کسی در لباس روحانیت و در جایگاه نمایندگی مجلس، این گونه آشکار و بی پروا از خدا و خلق خدا، دروغ بگوید و تکرار کند.
آقای محمود نبويان فرزند مهدي به شماره شناسنامه 9 ! اگر به خدا و روز جزا باور داری، از مردم و از کسانی که به آنها دروغ بسته ای عذر بخواه و از درگاه الهی طلب بخشایش کن که او هر چند دروغگویان را دوست ندارد، بسیار توبه پذیر است.»

برچسب ها: fatf ، نبویان
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۴۳
در انتظار بررسی: ۱۲۲
غیر قابل انتشار: ۰
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
5
170
من خودم همون موقع از رادیو که پخش مستقیم می شد شنیدم که جبرائیلی که در دولت رئیسی هم سمت گرفت، داشت از روحانی انتقاد می کرد که چرا 250 میلیون دلار داده به خارجی ها که واکسن بخره و می گفت باید این قرارداد کنسل بشه پولشو بدن داخلی ها که خودمون بسازیم.
نامه پزشکان اصولگرا مانند همین زاکانی هم یادمونه که نوشته بودن چرا واکسن وارد می کنید؟
اینم یادمون هست که اولین واکسن ها که فکر کنم آسترازنکا بودن زمان روحانی وارد شدن که برای پزشکان و پرستاران و افراد مسن و دارای بیماری زمینه ای تزریق شد و بعدشم واکسن های دیگه اومد. اون وقت چرا اینا این چیزهایی که به چشم خودمان دیدیم و به گوش خودمان شنیدیم رو این طوری وارونه به خوردمان می دهند!!!!!!!!!!!!!!!! وای به حال چیزهایی که پشت پرده است و ما خبر نداریم و معلوم نیست چطور بهمون منتقل می کنن.

امان از دروغ
امان از دروغگو
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
در مکتب فکری اینها ، چون خودشان برحق هستند و بقه باطل ، پس می توانند در مقابل باطل و دشمن ، هر عمل خلافی را مرتکب شوند.
اینها منطق ماکیاولیستی را با تقدس گرایی محض ادقام کرده و یک نسخه آپدیت شده وطنی را پدید آورده اند که طبق آن ، چند صد نفر اعضای جبهه پایداری برحق ، و بقیه افراد کره زمین ناحق هستند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
6
145
مخاطب این دروغ ها و سخنان شما و اکثر مردم ایران نیستند مخاطب این ها چند گروهند، اول خودشانی های صاحب اختیار فراوان که ببینید من چقدر پای کارم و هوای من رو الان و بعد داشته باشید. دوم گروه اندکی که جزو سفره خواران این حضراتند . مامور به شلوغ کاری و شایعه پراکنی و هدایت گروه بعدی . سوم اندک مردمان پایکار و کم اطلاع و متعصبی که نفع چندانی از برکات سفره نعمت این حضرات ندارند اما از روی دلسوزی و احتمالا عقیده و اعتماد به این حرفها باورمند می شوند و نقش سیاهی لشکر را در مواقع مقتضی بازی می کنند .

اینها دروغ خودشان را باور نمی کنند اما این دروغها برایشان معدن طلا و فرصت را دارد و دائم مشغول معدن کاری هستند
حزب الله تهران
United States of America
۱۶:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
294
11
محمود نبویان منتخب اول ملت تهران است و هر کس با ایشان دربیفتد قطعا مردم ایران توی دماغش خواهند کوبید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
only 6%
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
سلام
ایشان به چند رای از آراء مجاز در حوزه تهران وارد مجلس شده اند که شما اینقدر بعتماد به نفس کاذب پیدا کرده اید..لازم به یاد آوری است ایشان با حدود 5 درصدر از آراء واجدین حوزه تهران وارد مجلس شده اند و این سطح پائین مشارکت جز آبرو ریزی مفهوم دیگری برای نظام و انقلاب ندارد و اصلا قابل دفاع نیست. جهالت و توهم نماینده ها در تدوین قوانین و سیاستگذاری ،لطمات جبران ناپذیر تاکنون بر تمامی جوانب زندگی اقتصادی، سیاسی و فرهنگی مردم ایران وارد ساخته است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
آفرین، تکبیر، عصر ایران هنوز نمی‌فهمه که دروغ برای «بر و بچه‌های خودمون» خیلی وقته حلال شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
حزب الله تهران چرا با پرچم بیگانه نظر میده؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
با رای 5 درصد مردم واجد رای!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
چند درصد رای واجدین شرایط تهراتی را آورده؟! مردم ایران چقدرند؟ لطفا بجای تعصب کور کورانه به عقل رجوع کنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
حزب الله از انگلیس نظرش را ارسال کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
شما کارتان را انجام دهید و پول تان را بگیرید، عزیز قلم به مزد کامنت نویس. راستی قطر خوش گذشت؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
در نظامی که دروغ گفتن فضیلت است ، طبیعتا هر کسی دروغ بزرگتری بگوید ارجح تر و مقرب تر است. وقتی کرور کرور افراد را بخاطر عدم التزام عملی به اسلام رد صلاحیت کرده و افرادی مانند نبویان را تائید صلاحیت می کنند افراد آگاه و اهل بصیرت تفاوت اسلام واقعی و اسلام مورد ادعای این آقایان را کاملا متوجه می شوند. درد اینجاست که عده از عوام متوجه این مسئله نیستند و البته اکثرشان هم چشمان خود را عامدا بسته و اظهار بی اطلاعی می کنند و فقط دنبال رانت و منافع شخصی خود هستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
دوستان 5% هم درصد قابل قبولی هستش. چون اگر چند وقت دیگر قدرت دست این آقایان باشد، این امکان وجود دارد که بدون کاندید شدن هم انتخاب شوند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
ای کاش می شد به پاسخ ها هم امتیاز داد . دوستان همگی پاسخ خوبی به این بنده خدا با پرچم بیگانه داده اند . همه 100مخصوصا آن تکبیرخیلی خوی بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
زرششششششششششششششششششک
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
4
166
شرف چیزیه که این وسط گم شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
5
136
یه جوری میگویید دروغ گفته که انگار کار بدی کرده! وظیفه اش رو انجام داده. مامور است و معذور.
در ضمن، در این جغرافیا کار از اینها خیلی گذشته و با آب زر و کوثر هم نتوان کرد سفید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
140
13
حوصله توضیح ندارم، اما خودتو زدین به خریت، فکر می کنید بقیه هم خرند؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
به به!!!
چه ادبیات ملیح و فاخری!!!
از کوزه همان برون تراود که در اوست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
اون صفتی که به دیگران نسبت میدی با عرض معذرت خودتی!
ناشناس
| Netherlands |
۱۹:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
نه خدا نکنه ما جای شما باشیم
ناشناس
Singapore
۱۶:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
3
115
دم عصر ایران گرم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
2
132
اگر همون موقع که به قسم دروغ خورده بود که ظریف رفته به آمریکایی ها تعهد داده که قاسم سلیمانی رو تحویلتون می دم، مدعی العموم می گفت بیا ثابت کن اگر ثابت کردی ظریف رو محاکمه می کنیم و اگر ثابت نکردی خودتو، کار به دروغ های بعدی اش نمی رسید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
3
90
سلام.
احسنت،عالییییییییییییی بود
خواننده عصر ایران
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
3
109
این جماعت دینداری را از ما گرفتند . فقط همین.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
3
103
کسی که در غیر رقابتی ترین انتخابات مجلس وارد پارلمان بشه باید هم همین طور حرف بزنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
رحیم
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
2
65
مشخصه دقیقا چرا با FATF مخالفت میکنن ؟ دلیل شون چیه ؟ چند ساله دارن مخالفت میکنن و ما دلیلش رو نمیدونیم.
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
دوستان روسی شون در حال پولشویی در کشور هستن
ناشناس
Australia
۱۷:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
3
76
" اگر به خدا و روز جزا باور داری"، واقعا فکر می کنی داره؟!
محمد رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
0
55
سلام و درود فراوان به سایت وزین و محترم عصر ایران و نویسنده ی محترم این تحلیل ارزشمند باد .
این نوشته جای گفتن دست مریزاد بسیار هم دارد.
سپاس بیکران از این که هستید.
همین.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
86
8
دقیقا خودتان را به چه زده اید ؟ طبق اف ای تی اف شما نباید از سازمان های تروریستی حمایت مالی بکنید و در تعریف آنها کلیه اشخاص و سازمان هایی که نام برده شده شامل سپاه قدس و حزب الله و حاج قاسم و غیره سازمان تروریستی محسوب می شوند . این لیست تروریسم اینقدر گل و گشاد است که حتی تک تک ایرانیان داخل و خارج از کشور را شامل می شود . جایی که به هواپیمای وزیر امور خارجه ایران که برجام را امضا کرده بود در کشور عضو برجام سوخت ندادند از اف ای تی اف چه انتظاری دارید ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
دوست عزیز
به سخنان آقای سعید جلیلی، فرد محبوب خودتان، رجوع کنید که گفته بود ما با FATF مشکلی نداریم به شرطی که قدرت دست خودی ها باشد!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
1
57
وقتی کسی دورغ میگوید زمین وآسمان به لرزه درمیاید خداوند ازگناهی بگذرد از آدم دروغ گو نمیگذرد جناب نبویان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
0
54
کجا دنبال نفوذی می گردید!!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
0
52
سلام و عرض ادب
از دادستان کل کشور انتظار است که هوشیارانه مراقب دروغ گویی مسئولان باشد و آقای نبویان و امثالهم را هم به اتهام تشویق اذهان عمومی و دروغ پردازی ،احضار کند
ناشناس
Austria
۱۷:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
10
6
نمیدونم داستان چیه ونه طرف اینم نه طرف شماها و نه طرف هیچکس.ولی اگزشما راست میگید کل جریان fatf و اسنادش رو روی سایت بذارید.
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
یه کم جستجو و مطالعه بفرمایید اطلاعات کل جریان موجود هست
ناشناس
United States of America
۱۸:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
0
33
لطفا به عنوان یک رسانه ریشه یابی بفرمایید که عامل میدان داری چنین افرادی با این عملکردهای ارزشمند! در کجاست؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
0
56
عجب رویی دارن این جماعت.با ۶درصد افراد واجدین شرایط رای آوردن و خودشون را نماینده مردم میدونند...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
0
2
ما را رها کنید در این رنج بی حساب با قلب پاره پاره به سنیه ای کباب
ناشناس
United Arab Emirates
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
2
1
fatf راهمکاری است برای کنترل پولشویی و دارای ۴۰ عضو ، کشورهای بزرگ مثل چین و امریکا و هند هم جزو آن هستند این سازکار دارای ۴۰ یا ۴۱ راه برای کنترل پولشویی است که باید دولتهای عضو اجرا کنند اما تقربیا هیچکدام از کشورها همه این راهکارها را کاملا اجرا نمی کنند مثل خود امریکا که در بیشتر موارد فقط ۹ دستور و در بعضی موارد تا ۲۳ دستور آنرا اجرا میکند همینطور چین هند و بقیه دولتها و اما در مورد ایران بگفته خودشات ۳۸ یا ۳۹ تعداد از دستورها اجرا میشود و باقی مانده ۲ دستور است که در مقایسه با سایر دول عضو بیشترین دستورات را اجرا می کند بنابراین موضع ایران در قضیه fatf کاملا درست بوده و تبلیغات خارجی و سرو صدای آنها بیشتر فشار سیاسی است و اما داخلی ها : آنها که طرفدار fatf هستند این نکته را نمیدانند که میزان تبعیت از این قوانین تاحدودی اختیاری است و فکر می کنند که باید و اگر کل دستورات عمل شود راه گشوده خواهد شد که چنین نیست و اما داخلی هایی که ضد fatf هستند فکر می کنند اگر fatf را بپذیریم مملکت قفل خواهد شد که آنهم درست نیست اما مسلمأ است دست بسته تر در جابجایی پول برای ارگانها ، سازمانها و جبهه های خارج از نظم جهانی خواهیم شد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
0
5
خیلی باید مراقب پروژه نفوذ بود. منظورم این نیست که نبویان الزاما نفوذی است بلکه ممکن است تحت تاثیر نفوذیان باشد. نفوذیها در دفاع از آرمانها و ارزش ها از پیامبر هم بعضا سبقت می گیرند. نفوذی ها برای پیش بردن کار خود تندروها را شکار می کنند و برای آنها دام پهن می کنند.