۰۱ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۹۹۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۰ - ۰۱-۰۷-۱۴۰۳
کد ۹۹۹۳۵۱
انتشار: ۱۷:۳۰ - ۰۱-۰۷-۱۴۰۳

تهران تا سه‌شنبه گرم؛ آخر هفته کاهش دما دارد

تهران تا سه‌شنبه گرم؛ آخر هفته کاهش دما دارد
اداره کل هواشناسی استان تهران : همچنین از بعدازظهر سه‌شنبه تا روز پنجشنبه در پاره‌ای نقاط به ویژه در بخش‌های غربی و جنوبی، گاهی وزش باد شدید، خیرش گرد و خاک محلی یا انتقال گرد و خاک از استان‌های همجوار و کاهش دید افقی قابل پیش‌بینی است.
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: براساس پیش‌بینی‌های انجام شده مردم پایتخت تا روز سه‌شنبه هفته جاری هوای به نسبت گرم را تحمل خواهند کرداما روزهای چهارشنبه و پنجشنبه و در واقع آخرهفته کاهش نسبی دمای هوا برای این استان پیش‌بینی شده است.
 
به گزارش ایرنا، براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، براساس تحلیل الگوهای همدیدی و بررسی نقشه‌های پیش‌یابی، وضعیت جوی این استان در سه روز آینده آسمانی صاف تا کمی ابری، گاهی همراه با وزش باد و در نواحی پرتردد شهری در بعضی ساعات با غبار رقیق محلی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.
 
همچنین براساس این پیش‌بینی‌ها از روز چهارشنبه تا پنجشنبه هفته جاری، آسمان کمی ابری، گاهی همراه با افزایش ابر و در ارتفاعات استان تهران در برخی ساعات رگبار پراکنده باران موردانتظار است.
 
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: همچنین از بعدازظهر سه‌شنبه تا روز پنجشنبه در پاره‌ای نقاط به ویژه در بخش‌های غربی و جنوبی، گاهی وزش باد شدید، خیرش گرد و خاک محلی یا انتقال گرد و خاک از استان‌های همجوار و کاهش دید افقی قابل پیش‌بینی است.
 
طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته از سوی اداره کل هواشناسی استان تهران تا روز سه‌شنبه ‌افزایش نسبی دما و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه کاهش دما در سطح این استان مورد انتظار است.
برچسب ها: تهران ، گرما
ارسال به دوستان
هشدار جدی فرمانده ارشد نظامی به اسرائیل؛ آمریکا نباشد در عرض 24 ساعت نابود می‌شوید جکی چان اگر فقط این کلکسیون خود را بفروشد تا آخر عمر زندگی لوکس دارد! (عکس) مصدومان زلزله بجنورد به ۲۸ نفر رسیدند ماجرای «شرم‌مان می‌آید»/ پزشکیان با این صدا وسیما چه کند؟ موتورسواری معروف دهه هشتاد (فیلم) درباره نوع جدید کووید چه می‌دانیم؟ درخشش آزمون، شباب الاهلی را به پیروزی رساند؛ ستاره ایرانی دو گل زد و یک پاس گل داد اولدزموبیل تورنادو: اولین خودرو دیفرانسیل جلو در آمریکا (عکس) پیام تسلیت مقام معظم رهبری در پی حادثه معدن طبس رقابت در سبک: سلیقه یکسان جنیفر لوپز و بن افلک پس از جدایی (عکس) عملیات دندانپزشکی روی مومیایی 4000 ساله! (عکس) طارمی به دنبال درخشش در اولین دربی؛ اینتر به دنبال شکستن رکورد 8 دقیقه پشت پرده ساخت آدمک های معروف لگوها (فیلم) اوسماژیچ، سوارز جدید فوتبال انگلیس؟ گاز گرفتن بازیکن در زمین فوتبال (+عکس) سنگ‌ها جان می‌گیرند: آکی ناکاتا، هنرمندی که مرز بین واقعیت و هنر را محو می‌کند (عکس)