۰۲ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۹۹۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۷ - ۰۱-۰۷-۱۴۰۳
کد ۹۹۹۴۰۷
انتشار: ۲۱:۳۷ - ۰۱-۰۷-۱۴۰۳

سیتی با گل دقیقه 91 از شکست مقابل آرسنال 10 نفره گریخت

سیتی با گل دقیقه 91 از شکست مقابل آرسنال 10 نفره گریخت
در یک بازی حساس و پرحادثه، منچسترسیتی در لحظات پایانی موفق شد با گل جان استونز مقابل آرسنال 10 نفره به تساوی دست یابد. این نتیجه باعث شد تا سیتی همچنان در صدر جدول باقی بماند.

تیم فوتبال منچستر سیتی در مهمترین دیدار لیگ برتر انگلیس مقابل آرسنال 10 نفره در لحظه آخر از باخت گریخت.

به گزارش فارس، در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر انگلیس از ساعت 19 در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر، سیتی میزبان آرسنال بود این مسابقه مهم، حساس و تماشایی در نهایت با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

گل سیتی در دقیقه 8+90 به ثمر رسید تا این تیم مقابل آرسنال 10 نفره به زحمت به تساوی دست یابد و یک امتیاز حساس حداقل دریافت کند. 

سیتی با این تساوی صدرنشین باقی ماند و آرسنال در رده چهارم قرار گرفت.

شرح بازی

در این بازی سیتی توسط هالند در دقیقه 9 خیلی زود به گل رسید ولی شوت دیدنی کالافیوری، خرید جدید آرسنال همه چیز را عوض کرد. 

مدافع ایتالیایی در دقیقه 22 گل اول آرسنال را به ثمر رساند و در دقیقه 1+45 گابریل گل دوم توپچی‌ها را وارد دروازه ادرسون کرد.

نکته مهم بازی، اخراج تروسار، بازیکن آرسنال در دقیقه 8+45 بود. بازیکنی که به دلیل تاخیر انداختن در آغاز دوباره بازی کارت زرد دوم را گرفت و از بازی اخراج شد.

در نیمه دوم، آرسنال که 10 نفره شده بود با همه توان دفاع کرد و سیتی نیز با ایده‌های تاکتیکی متفاوت سعی در باز کردن دروازه حریف داشت ولی این آرسنال بود که نمایشی عالی در خط دفاع داشت و اجازه ورود به شاگردان گواردیولا نداد.

در حالی که همه گمان کردند که بازی با برتری آرسنال به پایان می‌رسد ولی تعویض طلایی گواردیولا یعنی جان استونز گل تساوی‌بخش سیتی در دقیقه8+90 را به ثمر رساند.

جدول لیگ برتر

سیتی با گل دقیقه 91 از شکست مقابل آرسنال 10 نفره گریخت

برچسب ها: منچسترسیتی ، آرسنال
ارسال به دوستان