۰۲ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۶
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۹۹۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۰ - ۰۲-۰۷-۱۴۰۳
کد ۹۹۹۵۷۲
انتشار: ۱۳:۲۰ - ۰۲-۰۷-۱۴۰۳

مخبر ، مشاور و دستیار رهبری شد

مخبر ، مشاور و دستیار رهبری شد
محمد مخبر به عنوان مشاور و دستیار رهبری منصوب شد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی آقای دکتر محمد مخبر را به عنوان مشاور و دستیار رهبری منصوب و وظیفه ایشان را امتداد سیاست مدبرانه دولت شهید رئیسی برای شناسائی و بکارگیری نیرو‌های جوان و نخبه جهت کمک به دستگاه‌های مختلف، تعیین کردند.
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، متن حکم رهبر انقلاب به این شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
جناب آقای دکتر محمد مخبر دام توفیقه
 
با عنایت به خدمات متعهدانه و تأثیرگذار جناب‌عالی در عرصه‌های مدیریتی و اقتصادی بویژه در دولت شهید رئیسی، و سیاست درست و مدبرانه‌ی بکارگیری نخبگان و جوانان پرانگیزه و تلاشگر در اجرای طرح‌های گوناگون، شما را به عنوان مشاور و دستیار رهبری منصوب میکنم.
 
انتظار می رود در امتداد سیاست مزبور، شناسائی نیرو‌های جوان و همکاری با آنان را با برنامه‌ریزی منطقی، پی گرفته و در کمک به دستگاه‌های دولتی و ... از آن بهره‌برداری نمائید.
 
توفیقات شما را از خداوند متعال مسألت میکنم.
ارسال به دوستان
تقویت دیپلماسی آب در دستور کار سازمان حفاظت محیط زیست آیت الله سیستانی هجوم رژیم اسرائیل به لبنان را محکوم کرد هالند به باشگاه صدتایی‌ها پیوست: رکوردی که تنها رونالدو به آن رسیده بود قوه قضاییه: شرط داوری به قراردادها اضافه می‌شود وزیر کشور لبنان : وضعیت حساس است دادستان کل کشور: ساماندهی مقوله ممنوع الخروجی‌ در حال انجام است محسن رضایی : به نتانیاهو سیلی محکمی می‌زنیم وزیر آموزش و پرورش: برنامه درسی مدرسه ناکارآمد و استعدادکش است شروین حاجی پور : عفو شدم ؛ پرونده‌ام کاملا مختومه شد حمید لولایی بازیگر: من هم جای رضا عطاران بودم سینما را ترجیح می دادم تاکسیرانی تهران: تمدید مهلت ثبت نام خودروهای سرویس مدارس جزئیاتی جدید درباره حادثه معدن امشب در تلویزیون جریمه بیش از ۴ میلیارد ریالی قاچاقچیان کالا در خرم‌آباد یک گمرک دیگر به فهرست گمرکات تخصصی ترخیص خودرو اضافه شد عراقچی : با بلینکن دیدار نمی‌کنم/ در دام جریانات ضدروسی نمی‌افتیم