۰۲ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۹۹۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۲ - ۰۲-۰۷-۱۴۰۳
کد ۹۹۹۶۵۴
انتشار: ۱۷:۱۲ - ۰۲-۰۷-۱۴۰۳

خبر خوش برای آبی‌پوشان؛ بازگشت ستاره‌ها به دربی

خبر خوش برای آبی‌پوشان؛ بازگشت ستاره‌ها به دربی
هواداران استقلال می‌توانند با خیالی آسوده به استقبال دربی پایتخت بروند. سه بازیکن مصدوم این تیم از جمله بلانکو، کاکوتا و کوشکی، به بازی حساس مقابل پرسپولیس می‌رسند و قدرت آتش آبی‌پوشان را دوچندان خواهند کرد.

سه مصدوم استقلال برای همراهی تیم شان در دربی حساس 104 مشکلی ندارند.

به گزارش طرفداری، در آستانه دربی پایتخت، هواداران استقلال به یک خبر خوش دست یافتند.

گوستاوو بلانکو، گائل کاکوتا و علیرضا کوشکی، سه بازیکن مصدومی که در دیدار قبلی غایب بودند، با پشت سر گذاشتن دوران نقاهت، آماده همراهی تیم در این بازی حساس هستند.

بازگشت این سه بازیکن به ترکیب استقلال، قدرت آتش آبی‌پوشان را به طور قابل توجهی افزایش خواهد داد. بلانکو با گلزنی‌های خود، کاکوتا با بازی‌سازی‌های دقیق و کوشکی با انرژی و جنگندگی‌اش، می‌توانند نقش مهمی در کسب نتیجه مثبت در دربی ایفا کنند.

کادر فنی استقلال با بازگشت این بازیکنان، دست بازتری برای انتخاب ترکیب خواهد داشت و می‌تواند با خیالی آسوده‌تر به مصاف پرسپولیس برود. هواداران استقلال نیز با امیدواری بیشتری به پیروزی تیم محبوب خود در این دیدار حساس فکر می‌کنند.

برچسب ها: استقلال ، دربی 104
ارسال به دوستان
مادر ۲۲ ساله در آذربایجان شرقی سه‌ قلو زایید پزشکیان: ترور شهید هنیه قطعا بی‌پاسخ نمی‌ماند/ آماده بازگشت متقابل همه طرف‌ها به توافق هسته‌ای هستیم همراهی ظریف، عراقچی و تخت روانچی با پزشکیان در نیویورک (فیلم) تلگرام تسلیم شد؛ فاش شدن اطلاعات کاربران در پاسخ به درخواست‌های قانونی رئیس مرکز امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور منصوب شد آیفون‌های جدید و قدیمی؛ همه درگیر مشکل نمایشگر پس از آپدیت iOS 18 (+فیلم) اعلام حالت فوق‌العاده در اسرائیل عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: رفع فیلترینگ کار ساده‌ای نیست/ نمایندگان نمی‌توانند به مصوبات شوراهای عالی ورود کنند پاسخ موشکی حزب‌الله به اسرائیل/ حیفا به لرزه درآمد هفته پرهیجان در لیگ برتر؛ سپاهان متوقف شد، پرسپولیس پیروز شد دستگیری قاتل یک زن و مرد در رشت حمله اسرائیل به بیروت (عکس) آمریکا به منطقه نیروی تازه اعزام می‌کند هاشمی‌نسب: به احترام هواداران استقلال سکوت می‌کنم سلطه سرخ‌ها بر شهرآورد؛ پرسپولیس در آستانه شکستن رکورد تاریخی