۰۲ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۳
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۹۹۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۹ - ۰۲-۰۷-۱۴۰۳
کد ۹۹۹۷۲۱
انتشار: ۲۱:۴۹ - ۰۲-۰۷-۱۴۰۳

عراقچی نقل قول‌های منتسب به رییس‌جمهور را تکذیب کرد

عراقچی نقل قول‌های منتسب به رییس‌جمهور را تکذیب کرد
سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان نقل قول برخی رسانه‌ها از رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه ایران آماده کاهش تنش با رژیم اسراییل است را به شدت تکذیب کرد و گفت که آقای پزشکیان به هیچ عنوان چنین اظهاراتی نداشته است.
 وزیر امور خارجه با تکذیب نقل قول‌های صورت گرفته در برخی رسانه‌ها گفت: رئیس جمهور در دیدار با برخی مدیران رسانه‌های آمریکا، به شدت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و تهاجم آن رژیم به لبنان را محکوم کرده است.
 
به گزارش ایرنا؛ سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان نقل قول برخی رسانه‌ها از رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه ایران آماده کاهش تنش با رژیم اسراییل است را به شدت تکذیب کرد و گفت که آقای پزشکیان به هیچ عنوان چنین اظهاراتی نداشته است.
 
عراقچی تاکید کرد برعکس آنچه نقل شده است آقای دکتر پزشکیان صبح امروز به وقت نیویورک در دیدار با برخی مدیران رسانه‌های آمریکا، به شدت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و تهاجم آن رژیم به لبنان را محکوم کرده و تاکید کردند که این جنایات با هیچ یک از معیارهای انسانی و بین‌المللی همخوانی ندارد و باید متوقف شود. ایشان همچنین به صراحت ابراز داشتند که این جنایات، و از جمله جنایت ترور شهید هنیه در تهران، بی پاسخ نخواهند ماند و این پاسخ در زمان خود به اجرا در خواهد آمد.
 
عراقچی افزود: جمهوری اسلامی ایران مسلما نسبت به تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به لبنان بی‌تفاوت نخواهد بود و به صورت همه جانبه از لبنان دفاع و حمایت خواهد کرد.
برچسب ها: عراقچی ، پزشکیان
ارسال به دوستان
تخت‌روانچی: درباره موضوعات رفع تحریم و هسته ای با مورا گفتگو کردیم آغاز سخنرانی رئیس‌جمهور در سازمان ملل راز خنده‌های کنترل‌ناپذیر: چرا قلقلک ما را به خنده می اندازد؟ دیدار اردوغان و پزشکیان در نیویورک درآمد هنگفت کمیته انضباطی از جرایم لیگ برتری حزب‌الله ترور فرمانده ارشد خود را تأیید نکرد رونالدو به گل‌های یورویی خودش نمره داد؛ به کدام گل 10 داد؟ (+فیلم) عراقچی نقل قول‌های منتسب به رییس‌جمهور را تکذیب کرد ماتئوس: یوفا به ما دروغ گفت! خشم ستاره آلمانی از اعتراف به اشتباه پنالتی مادر ۲۲ ساله در آذربایجان شرقی سه‌ قلو زایید پزشکیان: ترور شهید هنیه قطعا بی‌پاسخ نمی‌ماند/ آماده بازگشت متقابل همه طرف‌ها به توافق هسته‌ای هستیم همراهی ظریف، عراقچی و تخت روانچی با پزشکیان در نیویورک (فیلم) تلگرام تسلیم شد؛ فاش شدن اطلاعات کاربران در پاسخ به درخواست‌های قانونی رئیس مرکز امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور منصوب شد آیفون‌های جدید و قدیمی؛ همه درگیر مشکل نمایشگر پس از آپدیت iOS 18 (+فیلم)