۰۳ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۹۹۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۷ - ۰۳-۰۷-۱۴۰۳
کد ۹۹۹۷۷۱
انتشار: ۰۸:۵۷ - ۰۳-۰۷-۱۴۰۳

پاسخ پزشکیان به اتهام اسرائیل علیه دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا (فیلم)

پاسخ پزشکیان به اتهام اسرائیل علیه دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا (فیلم)
باور می‌کنید که این همه دانشجوی آمریکایی به خاطر پول به خیابان آمده اند؟ در اروپا و انگلستان چه؟ همه این‌ها کار ماست؟ دانشجویی که با پول به خیابان بیاید که دانشجو نیست! در امریکا ۱۰۰ دلار به حساب کسی بریزید زمین و زمان خبردار می‌شوند! چطور پول ریختیم که شما خبردار نشدید؟ باور کردنش سخت است که دانشجویی به خاطر ظلم به خیابان آمده باشد و بعد بگویند به خاطر پول است.
 
منبع:جماران
ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران 👇👇👇 کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos
برچسب ها: پزشکیان ، آمریکا ، اسرائیل
ارسال به دوستان
سیاوش اکبرپور: از بیت رهبری دستور دادند تا تیم ملی بتواند در استادیوم امام رضا بازی کند (فیلم) فرار اسرائیلی های وحشت زده در حیفا به پناهگاه (فیلم) غذای روستایی در آذربایجان؛ پخت پیتزا و ماکارونی به روش محلی (فیلم) دستور برخورد قضایی با مقصران حادثه معدن طبس (فیلم) خبر خوش سخنگوی دولت درباره آزادی زندانیان: انشاالله گشایش‌هایی را در پیش رو خواهیم داشت (فیلم) سخنگوی دولت : موضوع FATF با هماهنگی مجمع تشخیص در چارچوب پیگیری است و اقدام خواهد شد (فیلم) پاسخ جالب معین زد به تکان دادن میکروفون در کنسرت هایش (فیلم) ماجرای بازی جنجالی تیم ملی فوتسال ایران با فرانسه چه بود؟ (فیلم) رفتار غیر انسانی با ۳۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر در ایران / فرار دانش‌آموزان از کلاس و پناه بردن به سایه درختان / شرم‌آور است ... (فیلم) هشدار جدی هواشناسی به مسافرانی که قصد سفر به مناطق شمالی کشور را دارند (فیلم) آشپزی اصیل روستایی: پخت فلافل به روشی خاص در آذربایجان (فیلم) تصاویری از هجوم مردم لبنان برای خروج از کشور (فیلم) قالیباف: آئین‌نامه ایمنی در معادن باید به دقت رعایت شود (فیلم) پاسخ پزشکیان به اتهام اسرائیل علیه دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا (فیلم) دیدار پزشکیان با مقامات کشورهای مختلف در روز اول حضور در نیویورک (فیلم)