۰۳ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۹۹۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۱ - ۰۳-۰۷-۱۴۰۳
کد ۹۹۹۸۵۶
انتشار: ۱۱:۴۱ - ۰۳-۰۷-۱۴۰۳

کشف مواد اولیه ساخت شیشه مخدر صنعتی در مرزهای جنوبی

کشف مواد اولیه ساخت شیشه مخدر صنعتی در مرزهای جنوبی
قاچاقچیان مواد مخدر که خود را در تنگنای  ماموران ما دیدند با استفاده از تاریکی شب و پوشش گیاهی با رها کردن خودرو از محل متواری شدند که در پاکسازی از منطقه، ضمن توقیف یک دستگاه خودرو، مقدار هزار و 620 لیتر (مواد اولیه ساخت شیشه) و بهمراه مقدار تقریبی کشف شد.
فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از اجرای عملیات موفقیت آمیز مرزداران جنوب استان علیه سوداگران مرگ و کشف بیش از هزار و 500 لیتر مواد اولیه ساخت شیشه خبر داد.
 
به گزارش ایلنا از خبرگزاری پلیس، سردار "رضا  شجاعی" در تشریح این خبر بیان داشت: مرزداران جنوب استان  با اشرافیت اطلاعاتی، از قصد قاچاقچیان برای برنامه‌ریزی جهت ورود محموله مواد مخدر در منطقه مرزی آگاه شدند و بلافاصله با هوشیاری کامل به تشدید پوشش منطقه پرداختند.
 
سردار "شجاعی" در ادامه افزود: مأمورین با پایش‌های دقیق و بررسی تحرکات منطقه موفق شدند، محل قاچاقچیان را شناسایی و بلافاصله چند اکیپ عملیاتی جهت انسداد معابر وصولی اعزام و با حضور به موقع موجب غافلگیری سوداگران مرگ شدند.
 
وی تصریح کرد: قاچاقچیان مواد مخدر که خود را در تنگنای  ماموران ما دیدند با استفاده از تاریکی شب و پوشش گیاهی با رها کردن خودرو از محل متواری شدند که در پاکسازی از منطقه، ضمن توقیف یک دستگاه خودرو، مقدار هزار و 620 لیتر (مواد اولیه ساخت شیشه) و بهمراه مقدار تقریبی کشف شد.
 
این مقام ارشد مرزبانی در پایان خاطر نشان کرد: قاچاقچیان و سوداگران مرگ بدانند که مرزبانان استان سیستان و بلوچستان با هرگونه عمل سودجویانه و خرابکارانه در مرزهای جنوب غربی کشور قاطعانه برخورد خواهند کرد و در پاسداری از قلمرو سرزمینی ایران اسلامی از هیچ تلاشی فروگزار نخواهند کرد.
برچسب ها: شیشه ، مخدر صنعتی ، مخدر
ارسال به دوستان
کشف کرگدن ۳۲ هزار ساله با پوست و پشم سالم در روسیه! رزمنده‌ای که نخستین هواپیمای عراقی را سرنگون کرد / ماموریت عقرب‌های ایرانی در جبهه‌های جنوب چه بود؟ (+عکس) در این خانه‌ها دیگر قبض مصرف انرژی صادر نمی‌شود دهقان نماینده مجلس در گفتگو با عصرایران : در حوزه گاز،‌ مصرف بالایی داریم / عدم سرمایه گذاری مهمترین دلیل ناترازی گاز است  سبزی‌ها و میوه‌های موثر در کاهش التهاب را بشناسیم وضعیت نامطلوب بارش در تهران پخش «گزارش یک قتل» به یاد هما روستا از تلویزیون میوه را برای میان‌وعده دانش‌آموزان جدی بگیرید سنت‌های نخستین روزهای مدرسه در سراسر جهان (+عکس) تشریح آخرین وضعیت پرونده دورج کوین ایتالیا نفت کجا را جایگزین ایران کرد؟/ FATF مانع اشتیاق ایتالیا به همکاری اقتصادی با ماست ماجرای بانو مریم، زنی که با دوربین عکاسی به جبهه رفت (+عکس) تحت تأثیر نگاه خواهرزادۀ خردسالم قرار گرفتم دام نتانیاهو برای هریس وضعیت دما و بارش کشور تا نیمه آبان ماه اعلام شد