۰۴ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۰۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۷ - ۰۴-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۰۲۵۸
انتشار: ۱۸:۱۷ - ۰۴-۰۷-۱۴۰۳

جاده چالوس - کرج مسدود شد

جاده چالوس - کرج مسدود شد
جاده چالوس - کرج به علت ترافیک سنگین از سمت مرزن‌آباد مسدود و از ساعت ۱۹:۳۰ از سمت تهران و کرج یک‌طرفه خواهد شد.
فرمانده پلیس راه ولی‌آباد چالوس گفت: محور چالوس - کرج به علت ترافیک سنگین از سمت مرزن آباد مسدود شد.
 
سرگرد حسین نیک‌پیما در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: محور چالوس - کرج به علت ترافیک سنگین از سمت مرزن‌آباد مسدود و از ساعت ۱۹:۳۰ از سمت تهران و کرج یک‌طرفه خواهد شد.
 
وی با اشاره به ترافیک پرحجم در محور چالوس - کرج از سمت تهران و کرج، بیان کرد: از ساعت ۱۷:۳۰ این محور از سمت مرزن‌آباد مسدود شد. از ساعت ۱۹:۳۰ امروز نیز از سمت کرج و تهران یک‌طرفه خواهد شد.
 
فرمانده پلیس راه ولی‌آباد چالوس گفت: در حال حاضر بالای محور چالوس مه شدید وجود دارد.
 
مسیر کرج - چالوس جزو یکی از شبکه‌های ارتباطی اصلی پایتخت به خطه شمال کشور شامل استان گیلان و خطه غربی مازندران است که به علت برخورداری از مناظر طبیعی، جاذبه‌های تاریخی و کوتاه بودن مسافت در تمام فصول بویژه نوروز با استقبال مسافران و گردشگران داخلی و خارجی همراه است.
 
این جاده شمالی حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که ۸۰ کیلومتر مربوط به کندوان حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است.
برچسب ها: چالوس ، کرج
ارسال به دوستان
لحظات هولناک در دربی؛ انتقال اضطراری هوادار استقلال به بیمارستان (+عکس) از چهارمین مفقودی معدن شازند چه خبر؟ کندوان یک طرفه شد دربی فراتر از فوتبال؛ مناجات گندوز، تصویری ماندگار از دربی 104 (+عکس) شائبه‌های ناپدید شدن عجیب فاطمه کشاورز؛ پاسپورتش ناپدید شد، چمدانش بهم ریخته بود پزشکیان: دیگر با چه زبانی بگوییم با کسی سر جنگ نداریم؟ وزیر خارجه آمریکا، ایران به عامل بی ثباتی در منطقه متهم کرد بیرانوند دوباره تاریخ‌ساز شد؛ دومین رکورد گینس به نام دروازه‌بان ایرانی (+عکس) گزارش زنده دربی 104 | استقلال 0-0 پرسپولیس ؛ دقیقه 72 تغییر رییس سازمان هواپیمایی کشوری/ محمدی بخش برکنار شد ناپدید شدن ناگهانی فاطمه کشاورز، ملی‌پوش وزنه‌برداری ایران در اسپانیا اسرائیل: برای همه احتمالات از جمله عملیات زمینی در لبنان، آماده‌ می‌شویم لغو ویزای آمریکا برای سفر شهروندان قطر شزنی به بارسلونا نزدیک شد؛ دروازه‌بان سابق یووه به پیشنهاد آبی‌اناری‌ها پاسخ مثبت داد دیدار ولیعهد کویت با پزشکیان