۰۴ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۶
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۰۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۳ - ۰۴-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۰۲۹۲
انتشار: ۲۰:۳۳ - ۰۴-۰۷-۱۴۰۳

کندوان یک طرفه شد

کندوان یک طرفه شد
هم اکنون در محور کندوان مه شدید وجود دارد و این تصمیم تا زمان تخلیه بار ترافیکی از سوی پلیس راه فراجا و مازندران اتخاذ شده است.
فرمانده پلیس راه کندوان گفت: این محور کوهستانی به علت ترافیک سنگین خودروها دقایق پیش از سمت جنوب به شمال یکطرفه شد.
 
سرگرد پژمان لطفی شامگاه روز چهارشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به ترافیک پرحجم این محور از سمت تهران و کرج، افزود: هم اکنون در محور کندوان مه شدید وجود دارد و این تصمیم تا زمان تخلیه بار ترافیکی از سوی پلیس راه فراجا و مازندران اتخاذ شده است.
 
به گفته وی در ۲۴ ساعت گذشته حوادثی در این محور گزارش نشده است.
 
وی به رانندگان توصیه کرد که قوانین راهنمایی و رانندگی از جمله رعایت فاصله طولی و توجه کافی به جلو را در این محور کوهستانی و پرتردد کشور رعایت کنند تا سفری بدون حادثه داشته باشند.
 
محور کرج - چالوس جزو شبکه های ارتباطی اصلی پایتخت به شمال کشور شامل استان گیلان و غرب استان مازندران است که به علت برخورداری از مناظر طبیعی، جاذبه های تاریخی و کوتاه بودن مسافت در تمام فصول به ویژه نوروز با استقبال مسافران و گردشگران داخلی و خارجی همراه است.
 
محور کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که ۸۰ کیلومتر مربوط به کندوان حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است.
 
برابر آمار ثبت شده روزانه به طور میانگین در نیمه دوم سال حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می کنند که در فصول بهار و تابستان به ۵۰ هزار تردد می رسد.
برچسب ها: کندوان ، پلیس
ارسال به دوستان
هشدار جدی پوتین؛ تهدید به استفاده از سلاح هسته‌ای در صورت حمله به روسیه تهران در وضعیت اضطراری؛ آلودگی هوا به اوج خود رسید نکونام سکوت کرد؛ غیبت سرمربی استقلال در نشست خبری پس از شکست در دربی پوتین: حق استفاده از تسلیحات هسته‌ای در صورت رخداد تهاجم علیه روسیه و بلاروس را داریم تعویض‌های طلایی گاریدو، پرسپولیس را به صدر نزدیک‌تر کرد شکست در دربی؛ اما نکونام ماندنی شد؛ مدیران استقلال پشت سرمربی ایستادند ادعای مدیرکل آژانس: احتمال بازگشت بازرس‌ های لغو انتصاب‌ شده به ایران بعید است سپاهان با محرومیت سه چهارم سکوها مواجه شد؛ جریمه سنگین برای تکرار رفتار ناشایست عربستان: احتمال جنگ همه‌جانبه در خاورمیانه رو به افزایش است اخبار جدید از طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان خارج کردن توده ۱۰ کیلویی از شکم یک بیمار پایان رویاهای افغانستان؛ شکست تلخ مقابل پاراگوئه و حذف از جام جهانی فوتسال دستگیری قاتل ۳ نفر در کرمانشاه/ قاتل با کارت‌ بانکی مقتولان خرید می‌کرد لحظات هولناک در دربی؛ انتقال اضطراری هوادار استقلال به بیمارستان (+عکس) از چهارمین مفقودی معدن شازند چه خبر؟