۰۸ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۱۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۳ - ۰۸-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۱۰۸۰
انتشار: ۱۰:۳۳ - ۰۸-۰۷-۱۴۰۳

کارگران فنی راه آهن تهران: ماهانه پول می‌دهیم اما از بیمه تکمیلی خبری نیست

کارگران فنی راه آهن تهران: ماهانه پول می‌دهیم اما از بیمه تکمیلی خبری نیست
کارفرما به ازای هر یک از کارگران و اعضای خانوادهایشان ماهانه مبالغی را بابت پوشش بیمه تکمیلی درمان کسر می‌کند.
یک منبع خبری در راه آهن از پرداخت نشدن هزینه‌های درمان تکمیلی حدود ۵۰۰ نفر از کارگران ابنیه فنی راه آهن ناحیه تهران در چند ماه گذشته خبر داد.
 
منابع خبری راه آهن با اعلام این خبر به ایلنا گفتند: حدود ۵۰۰ نفر از کارگران شاغل در واحد نگهداری خط و ابنیه فنی راه آهن ناحیه تهران که تحت پوشش بیمه تکمیلی معلم قرار گرفته‌اند، چندین ماه است که به دلیل پرداخت نشدن حق بیمه‌های خود نمی‌توانند، هزینه‌های درمانی خود را وصول کنند.
 
او با بیان اینکه  شرکت بیمه‌گر علت پرداخت نکردن هزینه‌های درمانی کارگران را بدحسابی شرکت پیمانکار عنوان کرده است، گفت: کارفرما به ازای هر یک از کارگران و اعضای خانوادهایشان ماهانه مبالغی را بابت پوشش بیمه تکمیلی درمان کسر می‌کند.
 
او گفت: سهم کارگران بابت پرداخت هزینه‌های درمان بیمه تکمیلی بصورت صد درصدی است و کارفرما هیچ درصدی از هزینه‌های درمان تکمیلی کارگران ابنیه فنی راه آهن تهران را متقبل نشده است که نتواند به شرکت بیمه‌گر بپردازد.
 
این منبع کارگری با بیان اینکه ادامه روند جاری منجر به افزایش مشکلات مالی و دغدغه‌های روحی برای کارگران ابنیه فنی راه آهن تهران شده است، اظهار داشت: انتظار داریم مسئولان راه آهن و شرکت پیمانکار برای رفع مشکلات به وجود آمده راه حلی بیاندیشند تا این قشر آسیب‌پذیر را از بلا تکلیفی نجات دهند.
ارسال به دوستان