۰۹ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۱۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۱ - ۰۸-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۱۲۹۸
انتشار: ۲۱:۲۱ - ۰۸-۰۷-۱۴۰۳

فرمانده مرزبانی انتظامی: چندصد هزار نفر از اتباع غیرمجاز از مرزها خارج شده و این روند ادامه دارد

فرمانده مرزبانی انتظامی: چندصد هزار نفر از اتباع غیرمجاز از مرزها خارج شده و این روند ادامه دارد
گودرزی در پاسخ به این پرسش که تاکنون چند نفر از مرزها خارج شده اند؛ گفت: از ابتدای سال تاکنون، چندصد هزار نفر از اتباع غیرمجاز مرزها خارج شده و این روند ادامه دارد. 
فرمانده مرزبانی انتظامی کشور از خروج صدها هزار نفر از اتباع غیرمجاز بیگانه از کشور در سال‌ جاری خبر داد.
 
سردار احمدعلی گودرزی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به جزئیات این خبر گفت: در هفته‌های اخیر، عملیات خروج اتباع غیرمجاز از کشور، توسط ارگان‌های مختلف در حال انجام است و هر روزه تعداد زیادی از اتباع غیرمجاز از مرزهای کشورمان خارج می‌شوند.
 
وی افزود: عده‌ای از این اتباع غیرمجاز، خودشان تصمیم به خروج گرفته‌اند و مابقی را نیز ما از کشور خارج می‌کنیم.
 
فرمانده مرزبانی انتظامی کشور اظهارکرد: برای عبور و مرور اتباعی که مجاز هستند؛ هیچ مشکلی وجود ندارد و تردد این افراد از مرزهایی مانند دوغارون و میلک  درحال انجام است و ما تنها با اتباع غیرمجازی که قصد ورود به کشور را دارند؛ برخورد کرده از ورود آنها به مرزهایمان ممانعت می‌کنیم. البته در حال حاضر ورود این افراد به مرزها بسیار کم شده است.
 
گودرزی در پاسخ به این پرسش که تاکنون چند نفر از مرزها خارج شده اند؛ گفت: از ابتدای سال تاکنون، چندصد هزار نفر از اتباع غیرمجاز از مرزها خارج شده و این روند ادامه دارد. 
برچسب ها: مرزبانی ، اتباع
ارسال به دوستان
حال خوش این روز‌های نگین فیروزه‌ای غرب (+عکس) یک نسخه قدیمی برای درمان همه دردها دانشمندان در این «جزیرۀ بی‌درخت» یک «جنگل باستانی» پیدا کردند(+عکس) توضیحات کارشناس امور بیمه‌ای درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی آخرین گزارش مسمومیت الکل تقلبی در مازندران محمد جواد لاریجانی: علت وقایع اخیر لبنان عملیات نفوذ رژیم صهیونی از سال ۲۰۰۶ بود وزیر کار در مراسم یادبود شهدای طبس: بسیاری از معادن ورشکسته شده‌اند پیکر سید حسن نصرالله کجا دفن می‌شود؟ حمله اسرائیل به جنوب لبنان/ 5 شهید و 10 زخمی ادعای داماد ترامپ: درخواست برای آتش بس در لبنان «اشتباه» است بایدن: باید از وقوع جنگ تمام عیار در خاورمیانه جلوگیری کنیم پزشکیان در پیامی درگذشت مادر شهید خرازی را تسلیت گفت شلیک موشک بالستیک از لبنان به سمت حیفا الیاس حضرتی : ایران از تمام ظرفیت برای کمک به مردم لبنان استفاده می‌کند/ تجربه نشان می‌دهد ورق برمی‌گردد مهاجرت پرستاران تشدید شد؛ دو تا سه برابر استعفا در نظام سلامت