۰۹ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۱۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۳ - ۰۹-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۱۵۲۴
انتشار: ۱۶:۱۳ - ۰۹-۰۷-۱۴۰۳

نیمار به الهلال بازگشت؛ تقابل ستاره برزیلی با العین در راه است

نیمار به الهلال بازگشت؛ تقابل ستاره برزیلی با العین در راه است
نیمار جونیور، ستاره برزیلی فوتبال جهان، پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت، به تمرینات گروهی الهلال بازگشت.

ستاره برزیلی از بازگشتش به تمرینات گروهی الهلال خبر داد. او قرار است در دیدار برابر العین به میدان برود.

به گزارش ایسنا، نیمار خرید بزرگ الهلال در تابستان سال قبل بود که از پاری‌سن‌ژرمن به تیم عربستانی پیوست. این بازیکن برزیلی تنها پنج بازی برای الهلال به میدان رفت و در ادامه با مصدومیت شدیدی مواجه شد تا نزدیک به یک سال نتواند به میدان برود.

نیمار سرانجام بعد از ماه‌ها دوری از میادین به تمرین گروهی الهلال برگشت و بدون مشکل در کنار دیگر هم‌تیمی‌هایش حاضر شد. او در پستی نوشت: من برگشتم.

سعودی‌اسپورت عربستان نوشت قرار است نیمار بعد از مدت‌ها در دیدار برابر العین در لیگ نخبگان آسیا به میدان برود.

تنها شکست الهلال در یک سال اخیر در دیدار برابر العین در لیگ قهرمانان آسیا رقم خورد و نماینده عربستان بی‌صبرانه منتظر انتقام‌گرفتن از مدافع عنوان قهرمانی است.

برچسب ها: نیمار ، الهلال
ارسال به دوستان
دادستان تهران: ۵ خودرو متعلق به کوروش کمپانی به مزایده گذاشته می‌شود سیلاب در جیرفت/ 6 فوتی و 8 مفقودی شمس‌آذر از آسمان به زمین؛ سقوط آزاد شگفتی‌ساز لیگ بیست‌وسوم واشنگتن‌ پست: حمله محدود زمینی اسرائیل به لبنان قریب‌الوقوع است ترکیب استقلال برای نبرد با السد مشخص شد؛ نکونام به دنبال شگفتی‌سازی مورینیو و اعتراض خلاقانه با لپ‌تاپ؛ داور کارت زرد نشان داد (+فیلم) ادعای وزیر خارجه آمریکا درباره شهادت نصرالله: خاورمیانه منطقه امن‌تری شد ترکیب سرخپوشان برای نبرد با پاختاکور مشخص شد نتانیاهو: جایی نیست که نتوانیم برای حفاظت از مردممان و حفاظت از کشورمان سراغ آن برویم ورزشگاه تختی آماده میزبانی از پرسپولیس؛ اما بدون گیت! لیورپول در تلاش برای حفظ صلاح؛ عربستانی‌ها دست بردار نیستند منچستریونایتد در دوراهی؛ ماندن تن‌هاخ یا پرداخت غرامت سنگین؟ جامعه اسلامی ورزشکاران: شهادت سیدحسن نصرالله ضایعه‌ای بزرگ برای جهان اسلام است راز جوانی ابدی رونالدو فاش شد فوت 7 نفر بر اثر مسمومیت الکلی در مازندران