۰۹ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۱۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۴ - ۰۹-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۱۵۵۵
انتشار: ۱۷:۴۴ - ۰۹-۰۷-۱۴۰۳

راز جوانی ابدی رونالدو فاش شد

راز جوانی ابدی رونالدو فاش شد
بر اساس گزارش‌های منتشر شده، رمز موفقیت رونالدو در حفظ آمادگی جسمانی بالا در سن 39 سالگی، رژیم غذایی ویژه‌ای است که بر پایه مصرف دانه‌های غلات بنا شده است.

رونالدو با یک رژیم غذایی ویژه در 2 دهه 10 سال از سن فیزیکی‌اش را کاهش داده است.

به گزارش فارس؛ «دانه‌های غلات قهرمان گمنام زندگی رونالدو»، این گزارش امروز (دوشنبه) سایت الکوره از رمز موفقیت اسطوره پرتغالی در 2 دهه گذشته از لحاظ فیزیکی است.

راز جوانی ابدی رونالدو فاش شد

بر اساس تست‌های پزشکی، فیزیک رونالدو 10 سال پایین‌تر از سن واقعی‌اش یعنی 39 سال است.

بر اساس تست‌های بدنی صورت‌گرفته در زمان حضور رونالدو در یوونتوس، درصد چربی بدن او 7 درصد است درحالی‌که به طور متوسط ​درصد ایده‌آل برای یک فوتبالیست حرفه‌ای 10 درصد است.

راز جوانی ابدی رونالدو فاش شد

سایت الکوره می‌نویسد که رونالدو با گنجاندن غلات در وعده‌های غذایی خود، «سطح قند خون را ثابت نگه می‌دارد و ازدست‌رفتن انرژی جلوگیری می‌کند».

بر اساس گزارش رسانه عربی، این دانه‌ها به‌مانند «سنگ‌های قیمتی» منبع ثابت انرژی در طول روز هستند زیرا حاوی فیبر بالا هستند که در درجه اول به «بهبود هضم کمک می‌کند» و در نتیجه «سلامت کلی را افزایش می‌دهد».

ارسال به دوستان
سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در کرج حسینی: استقلال تیم برتر میدان بود اما بدشانس بودیم! گل به خودی حسینی سوژه کنفدراسیون آسیا شد مقام آمریکایی : حمله زمینی اسرائیل به لبنان آغاز شد حزب الله: با موشک «فادی ۱» حیفا را هدف قرار دادیم ارتش اسرائیل 3 شهرک را منطقه ممنوعه نظامی اعلام کرد پایان کار نکونام روی نیمکت استقلال/ آبی‌پوشان به دنبال سرمربی جدید استقلال در آسیا زمین‌گیر شد/ اشتباهات فردی آبی‌پوشان را شکست داد (+خلاصه بازی) آرژانتین با قدرت به نیمه نهایی جام جهانی فوتسال صعود کرد پژمان بازغی بازیگر در کنار برادرهایش (عکس) گل ثانیه41 علی علیپور نتوانست پرسپولیس را به پیروزی برساند (+خلاصه بازی) حمله موشکی حزب‌ الله به حیفا پخش سریالی با موضوع مقاومت مردم سوریه و لبنان از تلویزیون نیویورک تایمز: اسرائیل حمله تمام‌عیار به خاک لبنان نخواهد کرد رسانه آمریکایی: ورود نیروهای کماندوی اسرائیل به لبنان/ احتمال آغاز حمله زمینی طی ساعات آینده