۰۹ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۱۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۱ - ۰۹-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۱۵۵۶
انتشار: ۱۷:۵۱ - ۰۹-۰۷-۱۴۰۳

جامعه اسلامی ورزشکاران: شهادت سیدحسن نصرالله ضایعه‌ای بزرگ برای جهان اسلام است

جامعه اسلامی ورزشکاران: شهادت سیدحسن نصرالله ضایعه‌ای بزرگ برای جهان اسلام است
جامعه اسلامی ورزشکاران با صدور پیامی، شهادت سیدحسن نصرالله را تسلیت گفت و این جنایت را محکوم کرد. در این پیام آمده است که این ضایعه، ضایعه‌ای بزرگ برای جهان اسلام است و راه مقاومت همچنان ادامه خواهد یافت.

پیام تسلیت جامعه اسلامی ورزشکاران در پی شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان:

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

ملت عزیز ایران
امت بزرگ اسلامی

رژیم اشغالگر قدس، بار دیگر مرتکب جنایتی بزرگ و نابخشودنی شد و پرچمدار مقاومت در منطقه جناب حجت الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله رحمت الله علیه و جمعی از فرماندهان حزب الله و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و صدها تن از مردم بی‌گناه را به شهادت رساند.

آزادگان جهان و دنیای اسلام و حزب الله لبنان شخصیتی بزرگ، عالمی با فضیلت و رهبر مدبری را از دست داد؛ اما ثمرات جهاد مقدس و برکت خون این شهید گرانقدر هرگز از دست نخواهد رفت و راه و مکتب مقاومت همچنان ادامه خواهد یافت.

مایه تأسف است که این جنایت هولناک در سایه حمایت‌های آشکار و پنهان قدرت‌های جهان و در سکوت مدعیان دروغین حقوق بشر رخ می دهد.

جامعه اسلامی ورزشکاران با تبریک و تسلیت این مصیبت دردناک به خانواده شهیدان این حادثه، عموم افراد حزب الله و ملت عزیز و مقامات لبنان، باور دارد به حکم آیه شریف قرآن " مَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ عَزِيزٌ حَكِيمٌ " این جنایات ددمنشانه در پرتوی وحدت امت اسلامی و با تدبیر هوشمندانه و به دور از شتابزدگی، پاسخی قاطع خواهد گرفت و بیداد و تجاوز از منطقه برچیده خواهد شد.

جامعه ورزشکاران
نهم مهر هزار و چهارصد و سه

ارسال به دوستان
سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در کرج حسینی: استقلال تیم برتر میدان بود اما بدشانس بودیم! گل به خودی حسینی سوژه کنفدراسیون آسیا شد مقام آمریکایی : حمله زمینی اسرائیل به لبنان آغاز شد حزب الله: با موشک «فادی ۱» حیفا را هدف قرار دادیم ارتش اسرائیل 3 شهرک را منطقه ممنوعه نظامی اعلام کرد پایان کار نکونام روی نیمکت استقلال/ آبی‌پوشان به دنبال سرمربی جدید استقلال در آسیا زمین‌گیر شد/ اشتباهات فردی آبی‌پوشان را شکست داد (+خلاصه بازی) آرژانتین با قدرت به نیمه نهایی جام جهانی فوتسال صعود کرد پژمان بازغی بازیگر در کنار برادرهایش (عکس) گل ثانیه41 علی علیپور نتوانست پرسپولیس را به پیروزی برساند (+خلاصه بازی) حمله موشکی حزب‌ الله به حیفا پخش سریالی با موضوع مقاومت مردم سوریه و لبنان از تلویزیون نیویورک تایمز: اسرائیل حمله تمام‌عیار به خاک لبنان نخواهد کرد رسانه آمریکایی: ورود نیروهای کماندوی اسرائیل به لبنان/ احتمال آغاز حمله زمینی طی ساعات آینده