۱۰ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۶
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۱۶۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۱ - ۱۰-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۱۶۸۹
انتشار: ۰۹:۱۱ - ۱۰-۰۷-۱۴۰۳

ورود سامانه جدید بارشی به کشور

ورود سامانه جدید بارشی به کشور
هموطنانی که روز پنجشنبه قصد سفر به استان‌های شمالی را دارند، باید آمادگی مواجهه با بارش‌های جوی را داشته باشند و در روز جمعه نیز بارش‌های خفیفی در این مناطق رخ خواهد داد.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: از امروز (سه‌شنبه) با قطع بارندگی‌ها روند افزایشی دما آغاز خواهد شد.
                    
«صادق ضیائیان» در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به بارش‌های دو روز گذشته در تهران و اغلب مناطق کشور، افزود: البته با توجه به تغییر فصل و ورود به پاییز، گرم شدن هوا همچون هفته‌های گذشته نخواهد بود و انتظار می‌رود در روز چهارشنبه دمای پایتخت به ۲۵ تا ۲۶ درجه سانتی‌گراد افزایش یابد.
 
ضیائیان با اشاره به وضعیت بارش‌ها در سایر نقاط کشور، ادامه‌داد: امشب با ورود سامانه جدید بارشی به کشور، شاهد بارش در آذربایجان شرقی خواهیم بود. روز چهارشنبه اغلب مناطق کشور به‌جز شمال آذربایجان‌های شرقی و غربی و شمال اردبیل، بدون بارش خواهد بود.
 
وی اضافه‌کرد: در روز پنجشنبه بارش‌های خفیف در استان‌های ساحلی خزر انتظار می‌رود و روند کاهشی دمای هوا در تهران، البته بدون وقوع بارش در روزهای جمعه و شنبه انتظار می‌رود.
 
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی اظهار داشت: هموطنانی که روز پنجشنبه قصد سفر به استان‌های شمالی را دارند، باید آمادگی مواجهه با بارش‌های جوی را داشته باشند و در روز جمعه نیز بارش‌های خفیفی در این مناطق رخ خواهد داد.
ارسال به دوستان
قهرمان بوکس نمی‌دانست قاتل است تسهیلات مسکن پاسخگوی نیاز‌های جامعه نیست تصویر جدید عسل خاله مادر ارسطو در سریال پایتخت 4 (عکس) سال‌مندی رها شده، سال‌مندان را نمی‌بینیم! احتمال انتقال گرد و غبار از استان‌های همجوار به تهران در اواخر هفته مجری تعلیق شده تلویزیون به آنتن برگشت واریز وام ۳۰ میلیون تومانی به حساب بازنشستگان تأمین اجتماعی/ آغاز مرحله جدید ثبت نام وام، از ۲۱ مهر راهکار برون‌رفت بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران از بحران نارضایتی مشتریان و کارکنان انفجار در کارخانه گریس سازی/ یک کشته و ۳ مصدوم اعطای وام مسکن نخبگان با بازپرداخت ماهانه ۴۰ میلیون تومان حمله به خودرو یگان تکاوری در جاده خاش به زاهدان /شهادت ۲ تن از ماموران (+اسامی و عکس) جوابیه مدیر مسئول ماهنامه فیلم به مطلبی منتشر شده در سایت عصر ایران درخواست از رییس قوه قضاییه برای بازنگری در حکم «یوسف فرهادی بابادی» فعال محیط زیست حضور بلاگر‌های غذا در آرامگاه لسان الغیب/ صبحانه خوری در جوار حافظ انتقام اینستاگرامی/ هتک حیثیت ۴ نفر