۱۴ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۲۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۰ - ۱۴-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۲۸۰۷
انتشار: ۱۸:۱۰ - ۱۴-۰۷-۱۴۰۳

عراقچی : پاسخ ما به هر تجاوز رژیم صهیونیستی قوی‌تر خواهد بود

عراقچی : پاسخ ما به هر تجاوز رژیم صهیونیستی قوی‌تر خواهد بود
«سید عباس عراقچی» عصر شنبه در نشستی خبری در دمشق گفت: سفر من یک پیام داد و آن این است که ایران تحت هر شرایطی با مقاومت باقی خواهد ماند.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: سفر من به سوریه بسیار خوب و موفقیت‌آمیز و در ادامه سفر به بیروت بود.
 
به گزارش ایسنا، «سید عباس عراقچی» عصر شنبه در نشستی خبری در دمشق گفت: سفر من یک پیام داد و آن این است که ایران تحت هر شرایطی با مقاومت باقی خواهد ماند.
 
این دیپلمات عالیرتبه جمهوری اسلامی ایران گفت: در جریان این سفر در مورد ۲ موضوع فوری بررسی وضعیت آوارگان لبنانی و برقراری آتش‌بس در غزه و لبنان با مقامات سوریه رایزنی و گفت‌وگو کردم.
 

هواپیمای حامل کمک‌های بشردوستانه به مردم لبنان فردا به سوریه خواهد آمد

 
وی ادامه داد: ما گفت‌وگوهای سازنده‌ای داشتیم و یک هواپیما که حامل کمک‌های بشردوستانه برای مردم لبنان است، فردا به سوریه خواهد آمد.
 

پاسخ ما به هر تجاوز رژیم صهیونیستی آشکار و روشن خواهد بود

 
وزیر امور خارجه در مورد تهدیدهای رژیم صهیونسیتی علیه ایران تاکید کرد: پاسخ ما به هر تجاوز رژیم صهیونیستی آشکار و روشن خواهد بود. هر اقدامی واکنش مشابه، متناسب و حتی قوی‌تر را به همراه خواهد داشت. این موضوعی است که ما بیشتر ثابت کرده‌ایم و آن‌ها می‌توانند ما را بیازمایند.
 

 «ایران تحت هر شرایطی با مقاومت باقی خواهد ماند»، پیام سفرم به دمشق و بیروت است

 
وی با بیان این که «گفت‌وگوهای سازنده‌ای در دمشق با رئیس‌جمهور اسد انجام دادیم و به توافقات و  هماهنگی بسیار خوبی برای ادامه مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی دست یافتیم»، ادامه داد: پیام سفرم به دمشق و بیروت این است که ایران همچنان تحت هر شرایطی در کنار جریان مقاومت باقی خواهد ماند.
برچسب ها: عراقچی ، اسرائیل
ارسال به دوستان
گاریدو: کیفیت زمین‌ها به پرسپولیس ضربه می‌زند ظریف: وقت آن رسیده که ما بشنویم به جای اینکه همواره بگوییم / شجاعت می‌خواهد که بپذیریم همه راه‌حل‌ها در مغز ما نیست، راه حل‌ها در مغز ۸۵ میلیون ایرانی سرافراز است علیپور: کیفیت زمین‌های فوتبال ایران فاجعه است ورود فرمانده سنتکام به اسرائیل مصدومیت نگران‌کننده کنعانی‌زادگان؛ حضور در بازی‌های ملی در هاله‌ای از ابهام آرسنال و سیتی به تعقیب لیورپول ادامه دادند؛ صدر جدول داغ شد درویش: مسئولان فوتبال ما سیاسی‌تر از فیفا و AFC هستند نبرد استقلال و هوادار؛ دو تیم بحران‌زده در تقابل ابوظبی؛ محل تلاقی فوتبال و بسکتبال؛ ستارگان دو رشته در یک قاب (+عکس) شهادت بیش از ۲۰۰۰ لبنانی در نتیجه حملات اسرائیل پرسپولیس با دشواری به صدر رسید؛ گل دقایق پایانی گولسیانی، سرخ‌ها را به صدر جدول برد ارتش روسیه شهرک «زلانویه وتورویه» در دونتسک را آزاد کرد اسطوره فوتبال فرانسه: امباپه لیاقت کاپیتانی تیم ملی را ندارد مسی، فراتر از یک بازیکن: سلطان جام‌های فوتبال جهان استفاده از مواد سیارکی برای تأمین غذای فضانوردان