۱۵ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۳۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۳ - ۱۵-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۳۰۸۵
انتشار: ۱۶:۵۳ - ۱۵-۰۷-۱۴۰۳

ورزشکاران موتورسواری در حسرت حمایت؛ فدراسیون درگیر بدهی میلیاردی

ورزشکاران موتورسواری در حسرت حمایت؛ فدراسیون درگیر بدهی میلیاردی
در حالی که ورزشکاران موتورسواری از نبود حمایت کافی رنج می‌برند، فدراسیون موتورسواری به دلیل عدم اجرای تعهدات یک قرارداد قدیمی، متحمل جریمه میلیاردی شده است.

 فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی به دلیل عدم اجرای تعهدات قرارداد سال ۱۳۹۷ جریمه شد.

به گزارش تسنیم، شرکت پرشیا خودرو توانست با حکم قضایی خسارت میلیاردی خود را از حساب فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی به دلیل عدم اجرای تعهدات قرارداد منعقده در سال 1397 برداشت کند.

این قرارداد در زمان ریاست محمود صیدانلو و حمید سجادی، وزیر وقت ورزش و جوانان، منعقد شده بود و بر اساس آن، پرشیا خودرو متعهد به واردات موتورهای سنگین و ایجاد باشگاه ورزشی برای شرکت در مسابقات قهرمانی ایران شده بود. اما در نهایت، هیچ موتور سنگینی وارد و باشگاهی نیز تأسیس نشد.

این اتفاق در حالی است که ورزشکاران این فدراسیون از هیچ‌گونه حمایتی از سوی خودروسازان و تولیدکنندگان موتور در ایران برخوردار نیستند و با مشکلات جدی مالی و تأمین تجهیزات مواجه‌اند. تلاش‌های مازیار ناظمی، رئیس فعلی فدراسیون، برای تهاتر خسارت با ارائه خدمات آموزشی و مسابقه‌ای نیز ناکام ماند و شرکت پرشیا خودرو تصمیم گرفت حکم قضایی را اجرایی کند.

ارسال به دوستان
تکذیب فرار حیوانات از باغ وحش صفادشت تهران فولاد، تراکتور ۱۰ نفره را شکست داد و به رده چهارم جدول صعود کرد ضعیف‌ترین شروع تاریخ منچستر یونایتد با تن‌هاگ؛ آینده نامعلوم هلندی انگلیس: حمله موشکی ایران به اسرائیل هولناک بود ترافیک سنگین و بی‌سابقه در نماز جمعه نصر؛ پلیس راهور تهران 30 ساعت در خدمت مردم اپل هوش مصنوعی را به تأخیر انداخت؛ iOS 18.1 در اوایل آبان منتشر می‌شود استوری پریناز ایزدیار بازیگر برای روز حیوانات (عکس) وزیر کار: کسری منابع متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین شد انفجار پیجرها در لبنان: موتورولا تکذیب کرد درخشش ایرانی‌ها در لیگ امارات؛ الاهلی با گلزنی آزمون و عزت‌اللهی به صدر جدول رسید (+فیلم) رئیس سازمان سینمایی خطاب به برخی منتقدان وضعیت سینما: مغلطه نکنیم بی‌خبری صاحب سیم‌ کارت، دردسرساز شد 10 توصیه منتقد باسابقه به رئیس جدید سازمان سینمایی: برای سینما کار کنید نه برای صندلی ریاست‌تان زلنسکی هرگونه «مماشات» با روسیه را رد کرد لغو پروازها از ساعت ۲۱ امشب