۱۵ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۳۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۷ - ۱۵-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۳۱۵۳
انتشار: ۲۱:۰۷ - ۱۵-۰۷-۱۴۰۳

سرمربی تراکتور: شایسته باخت نبودیم؛ داوری به ضررمان تمام شد

سرمربی تراکتور: شایسته باخت نبودیم؛ داوری به ضررمان تمام شد
سرمربی تراکتور با ابراز ناراحتی از شکست تیمش مقابل فولاد، معتقد است که تراکتور شایسته باخت نبوده و اخراج زودهنگام یکی از بازیکنان، روند بازی را به ضرر تیمش تغییر داده است.

آنتونیو روکاوینا بعد از شکست خانگی تیمش برابر فولاد در تبریز گفت: به فولاد تبریک می‌گویم اما لایق بیشتر از اینها بودیم.

به گزارش ایسنا، آنتونیو روکاوینا، مربی تیم فوتبال تراکتور پس از شکست خانگی تیمش برابر فولاد با نتیجه ۲ بر یک در هفته هفتم لیگ برتر اظهار کرد: اول از همه دلم می‌خواهد به فولاد تبریک بگویم. این بازی واقعا باورنکردنی بود و واضح بود که در حالت باور نکردنی پیش رفت. یک دقیقه که اسمش را برگ سیاه می‌گذارم ورق بازی را برگرداند اما به بازیکنانم افتخار می‌کنم. نیمه اول نیمه خوبی برای ما بود و لایق بهتر از اینها بودیم.

او ادامه داد: کاری نمی‌شود کرد و فوتبال همین است. سزاوار باخت در این مسابقه نبودیم و تمرکز را روی دیدارهای بعدی می‌گذاریم تا این شکست را جبران کنیم.

او درباره کارت‌های قرمز تراکتور در دو دیدار اخیر، گفت: صحنه اخراج ایگور کلید بازی بود و همه چیز را تغییر داد. کار سختی است که در دو دیدار اخیر با یک یار کمتر بازی کردیم. با این حال نیمه دوم بدی نداشتیم و موقعیت‌هایی خلق کردیم. بازی کردن با یک بازیکن کمتر کار سختی است. واقعاً توضیح این موضوع که چرا تیم کارت قرمز دریافت می‌کند، سخت است. فکر می‌کنم ما شایسته زدن گل دوم در نیمه اول بودیم و می‌توان گفت به زدن گل خیلی نزدیک‌تر از دریافت آن بودیم. نتیجه در پایان نیمه اول برای ما غیرقابل باور بود.

مربی تراکتور در رابطه با نتایج ضعیف تیم در دیدارهای خانگی، بیان کرد: واقعیت این است که یک امتیاز در سه دیدار خانگی گرفتیم و توضیح منطقی ندارد. از نظر من لایق امتیازات بیشتر در دیدارهای خانگی بودیم. قول می‌دهم در بازی‌های بعدی متمرکز شویم تا امتیازات از دست رفته در خانه را جبران کنیم.

او ادامه داد: دوست دارم از همه هواداران تشکر کنم که امروز هم تنهایمان نگذاشتند. فوق‌العاده هستند و به آنان قول می‌دهم نتایج خوب خارج از خانه را در داخل خانه هم کسب کنیم.

روکاوینا درباره عملکرد بیرانوند، گفت: علیرضا بیرانوند بهترین گلر ایران است. او توانایی‌های خودش را نشان داده و نشان خواهد داد.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا بعد از اخراج ایگور به عنوان هافبک وسط، خیلی دیر تعویض کردید؟ بیان کرد: زمانی که بازی را واگذار می‌کنیم. انتقادات بسیار زیادی متوجه ما می‌شود و خیلی از تصمیمات اشتباه به نظر می‌آیند. شاید اگر به عقب برگردیم، تصمیم  دیگری می‌گرفتیم. اما ما در آن لحظه بهترین تصمیم را گرفتیم و در ادامه بد کار نکردیم و می‌توانستیم به گل تساوی دست یابیم. من مسئولیت این شکست را برعهده می‌گیرم. به بازیکنانم افتخار می‌کنم. امیدوارم نتایج کسب شده با عملکرد تیم تناسب داشته باشد. چون معتقدم بهتر از نتایج به دست آمده فوتبال بازی می‌کنیم.

روکاوینا درباره قضاوت داوری، گفت: من نمی‌توانم در خصوص داوری اظهار نظر کنم. صحنه‌ها باید بازبینی شود و کارشناسان نظر دهند.

برچسب ها: تراکتور ، لیگ برتر
ارسال به دوستان
منبع اردنی: حریم هوایی‌مان را برای حمله به ایران در اختیار رژیم صهیونیستی نخواهیم گذاشت ۴ زخمی در انفجار در نزدیکی فرودگاه کراچی رئیس پیشین سیا: اگر اسرائیل حمله کند، ایران پاسخ خواهد داد/ جنگ در خاورمیانه در نقطه حساسی قرار دارد هریس: کاخ سفید همچنان از آتش‌بس غزه حمایت می‌کند آفرودسواران متخلف در سوادکوه زمین‌گیر شدند؛ دستگیری 28 نفر و توقیف 40 خودرو وزیر دفاع اسرائیل به آمریکا می رود حمله هوایی اسرائیل به حمص و حماه پیدا شدن 4 مفقودی در جنگل‌های کبودوال گلستان نیمه کاره ماندن تعطیلات آخر هفته جو بایدن؛ بازگشت فوری به کاخ سفید توصیه ماکرون به نتانیاهو: اسرائیل با سلاح امن نمی‌شود حادثه دلخراش در خمین؛ غرق شدن سه نفر در استخر مزرعه اردن: حریم هوایی ما برای حمله به ایران در اختیار اسرائیل قرار نمی‌گیرد شکایت پرسپولیس از استقلال رد شد؛ آبی‌ها از اتهام دور زدن سقف بودجه تبرئه شدند اعلام جرم علیه ۳ عضو شورای شهر تالش گیلان قلعه‌نویی به حسین‌نژاد فرصت اثبات داد؛ بازگشت ستاره جوان به تیم ملی