۱۷ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۳۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۱ - ۱۶-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۳۵۲۱
انتشار: ۲۲:۲۱ - ۱۶-۰۷-۱۴۰۳

تعلیق پروازهای ایر فرانس از پاریس به بیروت و تل‌آویو تمدید شد

تعلیق پروازهای ایر فرانس از پاریس به بیروت و تل‌آویو تمدید شد
علیق پروازها به بیروت تا ۲۶ اکتبر (پنجم آبان) و تعلیق پروازها به تل‌آویو تا ۱۵ اکتبر (۲۴ مهر) تمدید شده است.
یک سخنگوی هواپیمایی ایر فرانس دوشنبه اعلام کرد که این شرکت فرانسوی تعلیق پروازهای خود از پاریس به بیروت و تل‌آویو را تمدید کرد.
 
به گزارش ایرنا به نقل از رویترز، تعلیق پروازها به بیروت تا ۲۶ اکتبر (پنجم آبان) و تعلیق پروازها به تل‌آویو تا ۱۵ اکتبر (۲۴ مهر) تمدید شده است.
 
علت این تصمیم نگرانی‌های امنیتی در خاورمیانه اعلام شده است.
 
پس از حملات بی‌سابقه و غافلگیر کننده نیروی مقاومت فلسطین به مواضع رژیم صهیونیستی، شرکت‌های هواپیمایی بزرگ پروازهای خود به تل آویو را لغو کردند.
 
شبکه فرانس ۲۴ پیشتر گزارش داده بود که تابلوی پروازهای ورودی فرودگاه بن گوریون تل آویو نشان می‌دهد که ایرفرانس، لوفت هانزا، امارات، رایان ایر، ایگان ایرلاینز، ایر ایندیا و برخی شرکت‌های آمریکایی همه پروازها خود را به این فرودگاه لغو کرده‌اند.
 
شرکت هواپیمایی ترانساویا متعلق به گروه ایرفرانس-کی ال‌ام نیز عصر شنبه یک پرواز از پاریس به تل آویو را لغو کرد.
 
همچنین در پی عملیات غافلگیرانه طوفان الاقصی از سوی نیروهای مقاومت فلسطین، رسانه‌های آمریکایی اعلام کردند خطوط هوایی ایالات متحده آمریکا پروازها به مقصد فرودگاه بین‌المللی اصلی اسرائیل را تغییر داده و لغو کرده‌اند.
 
خطوط هوایی دلتا و امریکن ایرلاینز پروازهای شنبه و یکشنبه به مقصد اسرائیل را که قرار بود از فرودگاه جی اف کی (جاف اف کندی) نیویورک انجام شود، لغو کردند.
 
نیروهای مقاومت فلسطین از صبح روز شنبه ۱۵ مهرماه جاری عملیات همه جانبه و بی‌نظیر خود را از غزه (جنوب) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند؛ عملیاتی که در عمر ۷۵ ساله اشغالگران غاصب نظیر نداشته و صهیونیست‌ها را در شوک فرو برده است.
برچسب ها: فرانسه ، منطقه ، جنگ
ارسال به دوستان
ساختمان‌هایی که معماری‌ سنتی را به چالش کشیدند(+عکس) خاطرات خیامی؛ شاه و ملکه برای افتتاح ایران ناسیونال آمدند انصارالله: معادلات بیشتری را برای ادب کردن اسرائیل تحمیل می‌کنیم آمریکا: قادر به تایید گزارش دخالت مقام روس در تامین تسلیحات برای انصارالله نیستیم معاون دفتر ریاست جمهوری: وعده ارتقای سرعت اینترنت و رفع فیلترینگ محقق می‌شود حمله موشکی از لبنان به تل آویو آمریکا: حدود ۹۰۰ شهروند آمریکایی و خانواده هایشان را از لبنان خارج کرده‌ایم عضو کمیته علمی کشوری کرونا: زیرسویه جدید کرونا در ۲۷ کشور دیده شده ارتش اسرائیل: فرمانده نیروی قدس سپاه را هدف قرار نداده ایم؛ معتقدیم که او زنده است ایران اقدام تروریستی فرودگاه کراچی را به شدت محکوم کرد رهبر انقلاب خطاب به همسر سردار حاجی‌ زاده: نیمی از ثواب خدمات ایشان متعلق به شماست یک سازمان حقوق بشری: ۱۰ درصد کل جمعیت غزه شهید، زخمی یا مفقود شده‌اند سقوط ۲ کوهنورد از ارتفاعات مله کوه پلدختر روسیه ادعاها درباره آزمایش هسته‌ای در ایران را رد کرد یک تاریخ پژوه: تغییر نام جنگ اسرائیل نشان داد همچنان مفاهیم آخرالزمانی در جنگ‌ها نقش دارند