۲۱ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۱:۴۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۴۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۱ - ۲۰-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۴۴۴۳
انتشار: ۲۳:۵۱ - ۲۰-۰۷-۱۴۰۳

اصابت پهپاد به یک ساختمان در شمال تل آویو

اصابت پهپاد به یک ساختمان در شمال تل آویو
ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد که شلیک دو پهپاد از لبنان رصد شد و پدافندهای هوایی توانستند یکی از این پهپادها را رهگیری کنند.
رسانه‌ها از شنیده شدن صدای انفجارهایی در تل‌آویو خبر دادند.
 
به گزارش ایسنا، رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند اطلاعات اولیه حاکی از این است که یک پهپاد به ساختمانی در هرتزلیا اصابت کرده است.
 
رسانه‌های عبری با بیان اینکه صدای انفجارهای در تل آویو شنیده شده است، گزارش دادند که یک ساختمان در هرتزلیا در شمال تل‌آویو مستقیماً مورد اصابت قرار گرفته است.
 
همچنین طبق گزارش این رسانه‌ها، جریان برق در هرتزلیا در شمال تل‌آویو قطع شده و هرتزلیا در تاریکی کامل فرو رفته است.
 
در همین حال ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد که شلیک دو پهپاد از لبنان رصد شد و پدافندهای هوایی توانستند یکی از این پهپادها را رهگیری کنند.
 
ساکنان گوش‌دان نیز اعلام کردند که دست کم یک انفجار رخ داده است.
برچسب ها: پهپاد ، تل آویو
ارسال به دوستان
اصابت پهپاد به یک ساختمان در شمال تل آویو هریس : اجازه دستیابی ایران به تسلیحات هسته ای را نخواهم داد نخست وزیر لبنان : حزب الله با قطعنامه ۱۷۰۱ سازمان ملل موافقت کرد این ۱۰ دارو را هیچوقت همراه با قهوه مصرف نکنید صدرالحسینی : ایران هیچ نقشی در خرید پیجرهای حزب الله نداشته است آمریکا ۱۶ نهاد و ۲۳ کشتی ایران را تحریم کرد توضیحات تکمیلی درباره تلف شدن توله گربه پالاس بیانیه های حزب الله در خصوص حملات موشکی گسترده به اسرائیل مهندس جنگنده های اف ۳۵ کیست؟ ترامپ خواستار تشدید تدابیر امنیتی در مواجهه با «تهدید ایران» شد تماس تلفنی وزیر خارجه آمریکا با رئیس پارلمان لبنان / تاکید نبیه بری بر آتش بس فوری فوتی های مسمومیت الکلی در گیلان به ۱۵ نفر رسید هشدار مهاجری به پزشکیان : برخی انتصابات در دولت زین کردن ⁧اسب تروآ⁩ برای نفوذی‌ها است/ به ریش وفاق ملی⁩ خواهند خندید داستان تماس های دردسرساز ترامپ با پوتین واکنش فرزند شهید نیلفروشان به پیدا شدن پیکر پدرش