۲۱ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۴۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۰ - ۲۱-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۴۷۰۱
انتشار: ۲۰:۳۰ - ۲۱-۰۷-۱۴۰۳

یک مقام سازمان ملل: تشدید تنش اسرائیل علیه حزب الله لبنان به زودی از کنترل خارج خواهد شد

یک مقام سازمان ملل: تشدید تنش اسرائیل علیه حزب الله لبنان به زودی از کنترل خارج خواهد شد
سخنگوی نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در لبنان اعلام‌ کرد که تشدید تنش اسرائیل علیه گروه حزب الله لبنان به زودی از کنترل خارج خواهد شد.
سخنگوی نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در لبنان (یونیفل) نسبت به درگیری های منطقه ای "فاجعه بار" و تشدید تنش اسرائیل علیه حزب الله لبنان هشدار داد.
 
به گزارش ایرنا، سخنگوی نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در لبنان اعلام‌ کرد که تشدید تنش اسرائیل علیه گروه حزب الله لبنان به زودی از کنترل خارج خواهد شد.
 
«آندره آ تننتی» سخنگوی یونیفل به رسانه ها گفت که این خطر «خیلی زود به یک درگیری منطقه ای با تأثیر فاجعه بار برای همه تبدیل می شود» و خواستار یک راه حل دیپلماتیک در این خصوص شد.
 
نیروهای حافظ صلح سازمان ملل متحد در لبنان اعلام کرد که در تیراندازی نیروهای اسرائیلی یک نفر دیگر از از صلح‌بانان زخمی شده است و تعداد آنها به پنج نفر رسیده است.
 
ارتش رژیم اسرائیل امروز شنبه مصادف با «یوم کیپور» به عنوان مقدس ترین روز در تقویم یهودیان را در میان طوفان شدید انتقادات بین المللی به دلیل حمله نظامی خود به لبنان و شلیک سربازانش به نیروهای حافظ صلح، جشن گرفت.
 
ارتش صهیونیستی طی بیانیه‌ای مدعی شد که نظامیانش به آتش متقابل نیروهای یونیفل پاسخ داده‌اند.
برچسب ها: اسرائیل ، لبنان
ارسال به دوستان
توضیح پلیس درباره فیلم تیراندازی در ملک‌شهر اصفهان هادی چوپان در آستانه پاداشی میلیاردی؛ رکورد جایزه مستر المپیا شکسته می‌شود؟ پاداش 300 میلیونی برای قهرمانان کشتی ایران؛ جوایز رنکینگ مجارستان پرداخت شد آیا عملیات طوفان الاقصی اشتباه بود؟ روسیه: انهدام ۱۲۵ پهپاد اوکراین طی ۲۴ ساعت گذشته کشف 3 جسد در حادثه آتش سوزی بازار آهن تهران سپاهان سقوط کرد، پرسپولیس صعود؛ افت و خیز تیم‌های ایرانی در رده بندی جهانی جایزه عجیب برای ستاره والیبال؛ نیمیر عبدالعزیز به جای مدال، شامپو گرفت! (+عکس) نیکبخت از مستطیل سبز به دنیای مد؛ ستاره سابق فوتبال، مدل شد (+عکس) بازداشت عضو شورای شهر پاکدشت همراه 4 مرتبط با ساخت وساز غیرمجاز الهلال به دنبال شکار بزرگ؛ وینیسیوس در رادار عربستانی‌ها انتقادات تند پناهیان از برخی حزب اللهی‌ها؛ این چه روش صهیونیستی است؟ محاکمه دوباره مرد کارگردان به اتهام تعرض به دختر جوان سهرابیان: استقلال به من دروغ گفت و به صورت غیرقانونی قراردادم را فسخ کرد خاتون بم؛ از بم تا آسیا؛ اتحاد رمز موفقیت دختران ایرانی