۲۲ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۴۷۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۸ - ۲۱-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۴۷۱۲
انتشار: ۲۱:۱۸ - ۲۱-۰۷-۱۴۰۳

انتقادات تند پناهیان از برخی حزب اللهی‌ها؛ این چه روش صهیونیستی است؟

انتقادات تند پناهیان از برخی حزب اللهی‌ها؛ این چه روش صهیونیستی است؟
جهان اسلام به یُمن سید حسن نصرالله تا حد زیادی آگاه شده، در نتیجه باید جامعه خودمان را آگاه کنیم. وقت داریم که به این موضوعات بپردازیم؟
پناهیان در سخنرانی اظهار داشت: درحال حاضر در لبنان صهیونیست‌ها به دنبال این هستند که شهادت سیدحسن نصرالله را گردن ایران بندازند، همچنین در ایران به دنبال هستند که فلان گروه این شهادت را بندازند گردن فلان گروه دیگر.
 
به گزارش خبرآنلاین، علیرضا پناهیان، در فیلمی که به تازگی از او منتشر شده است، اظهار داشته است: در حال حاضر در لبنان خط صهیونیست‌ها این است که شهادت سیدحسن نصرالله را گردن ایران بندازند. خط صهیونیست‌ها در ایران هم این است که این گروه شهادت سید حسن را را بندازند گردن آن گروه و آن گروه بیندازد گردن این؛ برآمده از انتخابات گذشته؛ شک نکنید این خط صهیونیست‌ها است. حزب‌اللهی‌هایی که می‌خواهند از صهیونیست‌ها تاثیر نپذیرند این خط را رها کنند، از انتخابات گذشته بگذریم، هنوز از من سوال می‌کنند که چرا شما موضعتان اینگونه بود؟ اگر موضعتان اینطور نبود اینجوری می‌شد و یا اگر طور دیگر بود جوری دیگر می‌شد.
 
وی در ادامه اظهار داشت: شاهد حملات ناجوانمردانه به دولت و از آن گذشته حملات ناجوانمردانه به هر کسی که به آنها رای نداده است، هستیم، این چه روش‌های صهیونیستی است؟ این کارها را بگذارید کنار. درحال حاضر انتخابات گذشته است و ما در مواجهه با شیشه عمر استکبار جهانی و یهود عنود در یک رسالت تاریخی دو هزار ساله قرار گرفته ایم، ما الان باید جهان مسیحیت را باخبر کنیم که داریم با چه کسانی می‌جنگیم. جهان اسلام به یُمن سید حسن نصرالله تا حد زیادی آگاه شده، در نتیجه باید جامعه خودمان را آگاه کنیم. وقت داریم که به این موضوعات بپردازیم؟
برچسب ها: پناهیان ، حزب اللهی
ارسال به دوستان
میوه های آنتی اکسیدان دار کدامند؟! فلسفۀ سورن کی‌یرکگارد؛ چرا انسان «مضطرب» است؟ 4 اقدام شجاعانه 4 ایرانی در روزهای تهدید اسرائیل تیراندازی به یک محیط‌بان در اصفهان/ وضعیت چشم مصدوم وخیم است علم‌ الهدی: من هیچ دخالتی در مسائل عزل و نصب نکرده و نمی‌کنم  مقاومت اسلامی لبنان مسئولیت حمله پهپادی به تل آویو را برعهده گرفت گردان‌های قدس: عسقلان وشهرک‌های اطراف نوار غزه را موشک‌باران کردیم جاسوسی از حساب بانکی نخست وزیر و وزرای ایتالیا دستور پزشکیان برای برقراری مستمری و تامین مسکن خانواده جانباختگان حادثه معدن طبس بخشش ۶ مامور محکوم به قصاص از سوی اولیای دم ۳ مقتول قالیباف: سردار قاآنی در سلامت کامل است و در حال انجام وظایف و ماموریت‌های ویژه خود است نماینده حزب‌الله در پارلمان لبنان: نیروهای نخبه هنوز وارد درگیری نشده‌اند بازداشت عاملان رعب و وحشت در مشگین شهر اردبیل 4 کشته در پی انفجار یک پمپ بنزین در گروزنی روسیه تظاهرات در تل آویو در اعتراض به عدم حصول توافق آتش‌ بس در غزه